დევიტ კლინტონი

დევიტ კლინტონი



We are searching data for your request:

Forums and discussions:
Manuals and reference books:
Data from registers:
Wait the end of the search in all databases.
Upon completion, a link will appear to access the found materials.

დე ვიტ კლინტონი დაიბადა 1769 წლის 2 მარტს, პატარა ბრიტანეთში, ნიუ იორკში, გენერალ ჯეიმს კლინტონის ვაჟი, რომელიც მსახურობდა საფრანგეთსა და ინდოეთში და ხელმძღვანელობდა ნიუ იორკის ჯარებს რევოლუციურ ომში. მან მიიღო სახელი "დევიტი" დედის, მერი დივიტისგან, რომელიც ჰოლანდიური წარმოშობის იყო. კლინტონმა მიიღო ადრეული სწავლება პირადად და დაესწრო კინგსტონის აკადემიას და კოლუმბიის კოლეჯს (მოგვიანებით უნივერსიტეტი). 1787 წელს სამართლის შესწავლისას მან გამოაქვეყნა ხელმოუწერელი წერილები ნიუ იორკში ჟურნალი აშშ -ს კონსტიტუციის საწინააღმდეგოდ და არ ეთანხმება ფედერალისტურ ნაშრომებს. ბარში მიღების შემდეგ, ის 1790 წელს გახდა ბიძა ჯორჯ კლინტონის მდივანი ნიუ იორკის შტატის პირველი გუბერნატორი. დევიტ კლინტონი აირჩიეს რესპუბლიკლად ნიუ იორკის ასამბლეაზე 1797 წელს და ნიუ იორკის სენატში 1798 წელს. იქ იყო სენატის საჯარო განათლების წამყვანი სპიკერი, ნიუ -იორკის თავისუფალი სკოლის საზოგადოების ხელმძღვანელი. ამ ოფისში ის დარჩა 1815 წლამდე, გარდა ორი წლიური ვადისა. მიუხედავად იმისა, რომ ჯეფერსონის პრინციპების და რესპუბლიკური პარტიის მიმდევარი იყო, კლინტონმა ასევე გაუზიარა ინტერესები ბევრ ფედერალისტს, მათ შორის წარმოებას, ბანკებს, გზებსა და არხებს. 1812 წელს მას მხარი დაუჭირა ფედერალისტებმა ჯეიმს მედისონის წინააღმდეგ, რომელმაც წააგო 128 – ის წინააღმდეგ 89 – ის წინააღმდეგ. მისმა ჯეფერსონ – რესპუბლიკურმა პარტიამ იგი მერიდან გადააყენა 1815 წელს. კლინტონის შემდეგი ოფისი იყო ნიუ-იორკის გუბერნატორი. მისი არჩევა 1817 წელს განპირობებული იყო მცირედით მისი მუშაობით ერის არხზე. ის 1815 წლიდან იყო არხების დამცველი მდინარე ჰადსონსა და ტბებს შამპლენსა და ირის შორის, და მისმა ქმედებებმა ხელი შეუწყო მათ მიერ უფლებამოსილი კანონების ამოქმედებას. მარტინ ვან ბურენი და რესპუბლიკელების ფრაქცია, რომელიც ცნობილია როგორც "Bucktails", დაუპირისპირდნენ კლინტონს და მან ეს გააკეთა თუმცა არ სურდა ხელახალი არჩევა 1822 წელს. თუმცა, ხალხის უკმაყოფილება იყო არხის გამგეობიდან მისი მოხსნის გამო და ის წარმატებული იყო თავის არჩევით კამპანიაში 1824 წელს სახალხო პარტიის დროშის ქვეშ. როგორც გუბერნატორი, ის ხელმძღვანელობდა არხის დღესასწაულებს 1825 წელს. დევიტ კლინტონს ჰქონდა ინტერესების მნიშვნელოვანი სპექტრი პოლიტიკის გარეთ. მან აღმოაჩინა თევზის სახეობა, დაწერა მერცხლებისა და მტრედების შესახებ და გამოაქვეყნა დისკურსი ამერიკული მეცნიერების პროგრესზე. მისი პირველი ცოლის მარია ფრანკლინის მიერ მას ჰყავდა 10 შვილი. იგი გარდაიცვალა 1828 წლის 11 თებერვალს, ალბანში, ჯერ კიდევ გუბერნატორის თანამდებობაზე ყოფნისას.


დევიტ კლინტონი - ისტორია

დევიტ კლინტონი (1769 და#82111828)
ნიუ იორკის აღმაშენებელი
კოლუმბიის კოლეჯი 1786 წ

რიგი არჩეული და დანიშნულ თანამდებობებზე კლინტონმა ჩამოაყალიბა ნიუ -იორკის ისტორია მეცხრამეტე საუკუნის პირველ ათწლეულებში. ყველაზე ცნობილია თავისი დაუღალავი ძალისხმევით ერის არხის ასაშენებლად და ოპონენტების მიერ კლინტონის ნაგავსად ided უჭერდა მხარს პროექტს, როგორც ამერიკელი სენატორი (1802 󈝯), ნიუ იორკის მერი (1803 󈝻), არხის კომისიის წევრი (1810 󈞄) და ნიუ იორკის შტატის გუბერნატორი (1817 󈞃, 1825 󈞈). როდესაც იგი დასრულდა 1825 წელს, არხმა გარდაქმნა ერი აღმოსავლეთ ზღვის სანაპიროზე ამერიკის კერასთან, გამოიწვია იმიგრაცია რეგიონში და გამოიწვია არხის ბილიკზე რამდენიმე ქალაქის შექმნა და ნიუ იორკის დადასტურება ერის უდიდესი ურბანული ცენტრი.

როგორც მერი, კლინტონმა ჩამოაყალიბა ნიუ იორკის საჯარო სკოლის სისტემა და ფაქტიურად შეუწყო ხელი ქალაქის ფორმირებას დაგეგმილი კომისიის დანიშვნისას, რომელიც ადგენდა ქუჩებისა და გამზირების ქსელს. ის მხარს უჭერდა სოციალურ რეფორმას და ხელს უწყობდა უამრავ კულტურულ დაწესებულებას, მათ შორის ნიუ-იორკის ისტორიულ საზოგადოებას. როგორც მერი, იგი ხელმძღვანელობდა 1811 წლის კოლუმბიელი რვა სტუდენტისა და კურსდამთავრებულების მუნიციპალურ სასამართლო პროცესს ე.წ. რვა დაადანაშაულეს ბუნტის წაქეზებაში იმ პროტესტის გამო, რომელიც დაამთავრა კურსდამთავრებულის მოპყრობამ, რომელმაც უარი თქვა პრეზიდენტისა და პროვოკატორის დაჟინებული სიტყვების შეცვლაზე.

კლინტონმა მიიღო ხარისხი კოლუმბიის კოლეჯში 1786 წელს, აღდგენილი პოსტ-რევოლუციური მეფის კოლეჯის პირველი კურსდამთავრებული. 19 1926 წელს, მანჰეტენის კუნძულის დასახლების 300 წლის იუბილესა და არხის 100 წლის იუბილეს აღსანიშნავად, რომელიც კლინტონმა ასე გააკეთა. კოლუმბიამ დააჯილდოვა ეს გამორჩეული კურსდამთავრებული ამერიკულ ისტორიაში დევიტ კლინტონის კათედრის დამყარებით. century ერთი საუკუნით ადრე, 1828 წელს, კლინტონის ოჯახმა გადასცა კოლეჯს სხვა სახის სკამი: ის, სადაც ის იჯდა მისი გარდაცვალების დრო.

კლინტონი მხოლოდ ერთ -ერთი გამორჩეული კოლუმბიელი იყო, რომელმაც ჩამოაყალიბა ადრეული რესპუბლიკა.

ჟურნალისტური სკოლის დეკანი კლინტონისა და უახლესი ბიოგრაფია.

კლინტონის ისტორიისა და ერთ – ერთი უძველესი მემკვიდრეობისა.

კოლუმბიის ისტორია, როგორც ჩანს მათ მიერ, ვინც აქ სწავლობდა, ასწავლიდა და მუშაობდა.


ლოჟის ისტორია

დივიტ კლინტონის ლოჟის ცხოვრება დაიწყო 1854 წელს, როდესაც მასონ მასონთა ჯგუფმა ქალაქ სენდვიჩიდან, რომელიც შემდგომში შედიოდა ახლანდელ ქალაქ ბორნში, თვლიდა, რომ სენდვიჩი იმსახურებდა და შეეძლო მასონური ლოჟის მხარდაჭერა. ეს ოსტატი მასონები მიმდებარე ლოჟების წევრები იყვნენ. ბევრი იყო ძმური ლოჟა ბარნსტაილის (ჰიანის) წევრი. ამ ჯგუფში იყვნენ ისეთი ძმები, როგორიცაა თომას ბორდენი. ჯონ ჰარპერი, ჯონ პაუპი, სეტ ნაი, უილიამ ბოიდენი, ჯორჯ ფორმანი, ჩარლზ დ ჰოლი და ბრაზილია სირსი, რომელთა სახელები გამოჩნდება ჩვენს ქარტიაში, რომელიც გამოქვეყნებულია მასაჩუსეტსის დიდი ლოჟის მიერ.

ჩვენი ლოჟა იყო რეკომენდებული და დაფინანსებული ჰიანისის ძმათა ლოჟის მიერ. ჩვენი პირველი თაყვანისმცემელი იყო ძმა ტომას ბორდენი, რომელიც მსახურობდა 1855–56 წლებში. ძმა უილიამ ჰ. ბურბენკი იყო ჩვენი პირველი რაიონული მოადგილე დიდი ოსტატი, რომელსაც იგი მსახურობდა 1863-64-65 წლებში.

1854 წლის უკანასკნელ ნაწილში პეტიცია გაიგზავნა ბოსტონის დიდ ლოჟაში, სენდვიჩში მასონური ლოჟის დაფუძნების ნებართვის მოთხოვნით. ეს პეტიცია დააკმაყოფილა ჩვენმა დიდმა ლოჟამ და 1855 წლის 15 მარტს ძმების ზემოაღნიშნულ ჯგუფზე გაიცა ორდერი, რითაც შეიქმნა ჩვენი ლოჯი. ოფიციალური ქარტია გამოქვეყნდა 1856 წლის 13 მარტს. მისი ორიგინალი ასლი დღეს ჩვენს ლოჟაშია, რომელიც ფრთხილად იყო დაცული ამ ას ოცდახუთი წლის განმავლობაში.

1855 წლიდან დივიტ კლინტონის ლოჟს ჰყავდა ოთხმოცი თაყვანისმცემელი ოსტატი, რომელთაგან ზოგი ერთზე მეტ ვადას ემსახურებოდა და თერთმეტი რაიონის დიდოსტატის მოადგილე. გასული ას ოცდახუთი წლის განმავლობაში, ჩვენმა ლოჟამ მიიღო ხარისხი ათასზე მეტ წევრს! დღეს ჩვენ გვყავს ოცდა სამი ძმა, რომელთაც გადაეცათ 󈬢 წლის ვეტერანთა მედალი ” იმის გამო, რომ ორმოცდაათ წელზე მეტი ხნის განმავლობაში იყვნენ კარგ მდგომარეობაში. ჩვენი ლოჟის პირველ წლებში საშუალოდ ოცდაორი წევრი იყო. დღეს ჩვენ გვყავს თითქმის ოთხასი წევრი.

ჩვენი ერთ-ერთი ნორმატივის ერთ-ერთი მუხლი იკითხება: “ ეს ლოჯი უნდა იყოს ცნობილი და მიესალმება როგორც DeWitt Clinton Lodge “. ძმა დევიტ კლინტონი იყო ნიუ -იორკის შტატის ყოფილი გუბერნატორი. მისი სახელი ალბათ შეირჩა ჩვენი ლოჟისთვის, რადგან ის იყო პირველი პროვინციული დიდი ოსტატი ჩრდილოეთ ამერიკის ტამპლიერთა რაინდში და დიდი წვლილი შეიტანა მის გავრცელებაში. ქვისა. ძმა კლინტონმა ხელი შეუწყო ერის არხის მშენებლობას და მის გახსნას ემსახურებოდა. ციტატა, რომლითაც ის ყველაზე ამაყობდა, ნათქვამია: “ უკეთესი ის იყო მასონი ვიდრე საერთოდ მასონი ”.

ჩვენი ლოჟის შენობის პირველი ადგილი იყო ადგილი, რომელიც ახლა იკავებს სენდვიჩის მერიის დანართს, სადაც ადრე განთავსებული იყო სენდვიჩის კოოპერატივი ბანკი. მას შემდეგ, რაც ეს შენობა დაიწვა, 1913 წელს, ლოჟა გადავიდა კარლტონ ჰოლში, რომელიც მდებარეობდა მაკკენის მაღაზიის ზემოთ, ვილოუსა და ჯარვისის ქუჩების კუთხეში. ამ დარბაზში შესვლა გარე კიბეებით იყო შესაძლებელი. ძმები, რომლებსაც ეს დრო ახსოვთ, უჩივიან ოთახის სითბოს ნაკლებობას. ძმა ბლეიკ ნორისი იხსენებს, რომ სითბოსთვის ჩახუტებული იყო პატარა პორტატული ზეთის ღუმელში.

საწვავის დეფიციტმა პირველი მსოფლიო ომის დროს გამოიწვია სენდვიჩში ეკლესიის წევრების გაერთიანება. დაახლოებით 1848 წელს, როდესაც რკინიგზა აქ ჩავიდა, მოხდა დიდი შენობების მშენებლობის ბუმი. უნიტარელებმა, მეთოდისტებმა და კონგრეგაციონალისტებმა ყველამ ააგეს დიდი ეკლესიები. ერთ -ერთი ასეთი შენობის კვირა დღეს გასათბობად დიდი რაოდენობით ხე იყო საჭირო, ამიტომ ენერგიულად შეგნებული კრებები შეუერთდნენ თაყვანისცემას დღევანდელ კრისტოფერ რენის ეკლესიაში. შესაბამისად მეთოდისტური ეკლესია ხელმისაწვდომი გახდა შესყიდვისათვის.

DeWitt Clinton Lodge– მა მიიღო ეს შენობა 8000.00 დოლარად 1922 წელს. ვინაიდან შენობა არ შეიძლება მიძღვნილი იქნეს იპოთეკის ამოწურვამდე, მხოლოდ 1933 წლამდე მოხდა სესხის დაფარვა, იპოთეკის დაწვა და შენობის მიძღვნა. დოქტორმა სამუელ ბილმა შეიძინა კუთხის ლოტი და წარუდგინა ლოჟას პარკინგისთვის. წლების განმავლობაში შენობა მრავალმხრივ შეიცვალა. ერთ დროს აღმოსავლეთის, დასავლეთისა და სამხრეთის სადგურებზე იყო სპირალური ტილოები. თანამედროვე დროში შენობა გარემონტდა და დღეს შესანიშნავად უზრუნველყოფს ჩვენს საჭიროებებს. 1920 -იანი წლების დასაწყისამდე, დევიტ კლინტონ ლოჯი იყო ნანტაკეტის 31 -ე მასონური ოლქის წევრი. იმ დროიდან მისი კუთვნილება იყო ჰიანის 32 -ე მასონური ოლქი. ადრეულ წლებში და რამდენიმე წლის წინ. არცერთი შიფრი არ იყო ხელმისაწვდომი კანდიდატებისთვის. 1900 -იანი წლების დასაწყისიდან, ჩვენი გარდაცვლილი ძმა ედვარდ დ. ნიკერსონი იყო ლოჟის ლექტორი, ყველა გაკვეთილი იყო სიტყვიერი. დღეს ჩვენს ბევრ უხუცეს ძმას შეუძლია წაიკითხოს რიტუალის მრავალი ნაწილი ამ პროცედურის გამო.

ამჟამად ჩვენ გვყავს ძალიან აქტიური წევრობა და ძალიან ქმედუნარიანი და თავდადებული ოფიცრების სია. წევრობაზე განაცხადები იმდენად მრავალრიცხოვანი იყო, რომ ჩვენ გვჭირდებოდა სპეციალური შეხვედრების გამართვა, რათა ახალ ძმებს ხარისხი მიენიჭებინათ.

დივიტ კლინტონის ლოჯი ბევრ ადამიანს ევალება დახმარებისთვის ჩვენი ლოჟის ამ მოკლე ისტორიის მომზადებაში. 125 წლის გასვლის შემდეგ ძნელია წარსულის ყოვლისმომცველი ისტორიის შედგენა, ვინაიდან ბევრი ჩანაწერი დეტალურად არ არის დაცული. ჩვენ გულწრფელად მადლობას ვუხდით მისის რობერტა ჰენკმენს, ბიბლიოთეკარს Grand Lodge– ში, მისი მზადყოფნისთვის გადახედოს ჩანაწერებს და გამოგვიგზავნოს ადრეული წლების მასალების ასლები. ჩვენ ასევე მადლობას ვუხდით ძმა ევერსონს, ძმა ლოჯის მდივანს, მისი ადრეული ჩანაწერების გადახედვისათვის. ჩვენ ვალში ვართ ჩვენი მოხუცი ძმების, რომლებიც თავიანთი გონების სიწმინდით იხსენებენ თარიღებსა და მოვლენებს. მადლობა ასევე წასვლა R.W. Bro. კენდალ ჯ. ჯონსი ძმა დევიტ კლინტონის ცხოვრებით დაინტერესების გამო, ბატონი რასელ ლოველი, ისტორიკოსი ქალაქ სენდვიჩისთვის, რომელმაც წარადგინა მრავალი დეტალი წარსულიდან, ვორ. ძმა დონალდ სმოლი თავისი მრავალრიცხოვანი გამოცდილების მქონე ადამიანებთან და ძმა ბენ ჰარისონთან მიმართებაში, რომ მან დას და ოჯახის წევრებს სთხოვა ინფორმაცია.

ისტორიის კომიტეტი დივიტ კლინტონის ლოჟისთვის
სამუშაო. Columbo J. Cristofori, Bro. ბრიუს ჰ. სტენფორდი, ძმა. ოსკარ იოჰაი
1980 წლის მარტი

დევიტ კლინტონის ბიოგრაფია

1769-1828

საზოგადოებრივი სიკეთისა და ეროვნული სიუხვის ამ შადრევანიდან გადმოღწეული კურთხევები იქნება ისეთივე ფართო, როგორც ჩვენი ქვეყანა და გამძლე, როგორც დრო. ” — დევიტ კლინტონი

დევიტ კლინტონი (1769-1828), ხშირად მოიხსენიება როგორც "ერის არხის მამა" და მსახურობდა ნიუ იორკის შტატის საკანონმდებლო ორგანოში და აშშ სენატში და იყო ნიუ იორკის მერი და ნიუ იორკის შტატის გუბერნატორი. ის მკაცრად მხარს უჭერდა ნიუ -იორკის არხის გაყვანას აღმოსავლეთის შუადასავლეთთან დასაკავშირებლად და გახდა იმდენად ძლიერი მხარდამჭერი გეგმისა, რომ მისმა ოპონენტებმა მას უწოდეს “ კლინტონის ’s Ditch ”.

დევიტ კლინტონი იყო ჯორჯ კლინტონის ძმისშვილი და ჯეიმს კლინტონის ვაჟი (1733-1812), რომელიც მსახურობდა საფრანგეთისა და ინდოეთის ომებში და როგორც ამერიკელი რევოლუციონერი გენერალი. DeWitt– ის მიღწევები მრავალრიცხოვანია და ღირს შემდგომი გამოკვლევა. ქვემოთ მოყვანილი ქრონოლოგია მხოლოდ მოკლე დატვირთვაა დატვირთული და ნაყოფიერი საზოგადოებრივი კარიერის შესახებ.

  • 1790 — კოლუმბიის უნივერსიტეტის კურსდამთავრებული, იურისტი
  • 1790-1795 და#8212 ბიძის, ჯორჯ კლინტონის პირადი მდივანი
  • 1797-1798 და#8212 ნიუ იორკის ასამბლეა
  • 1798-1802 და#8212 ნიუ იორკის სენატი
  • 1802-1803 და#8212 შეერთებული შტატების სენატი
  • 1803-1815 და#8212 ნიუ იორკის შტატის მერი სენატორი (1806-1811) და ლეიტენანტი გუბერნატორი (1811-1813).
  • 1817-1823 და#8212 ნიუ იორკის შტატის გუბერნატორი
  • 1810-1824 და#8212 ნიუ იორკის არხის კომისარი
  • 1825-1828 და#8212 ნიუ იორკის შტატის გუბერნატორი
  • 1812 — ვიწროდ წააგო შეერთებული შტატების პრეზიდენტობის რბოლა ჯეიმს მედისონთან.

დევიტ კლინტონი (2 მარტი, 1769 - 11 თებერვალი, 1828) იყო ადრეული ამერიკელი პოლიტიკოსი და ნატურალისტი, რომელიც მსახურობდა შეერთებული შტატების სენატორად და იყო ნიუ იორკის მეექვსე გუბერნატორი. ამ უკანასკნელ შესაძლებლობებში, იგი დიდწილად იყო პასუხისმგებელი ერის არხის მშენებლობაზე. კლინტონი იყო ნიუ - იორკის სახალხო პარტიის ლიდერი და იყო მარტინ ვან ბურენის მთავარი კონკურენტი, რომელიც იყო ნიუ - იორკის გენერალური პროკურორი კლინტონის გუბერნატორობის დროს. კლინტონს სჯეროდა, რომ ინფრასტრუქტურის გაუმჯობესებამ შეიძლება შეცვალოს ამერიკული ცხოვრება, ხელი შეუწყოს ეკონომიკურ ზრდას და ხელი შეუწყოს პოლიტიკურ მონაწილეობას და მან დიდი გავლენა მოახდინა ნიუ -იორკის შტატისა და შეერთებული შტატების განვითარებაზე.


კლინტონი, ტეხასი (დევიტის ოლქი)

კლინტონი, დევიტის საგრაფოს ყოფილი საგრაფო, მდებარეობდა მდინარე გუადალუპეს დასავლეთ სანაპიროზე, ახლანდელი კუეროს სამხრეთ -დასავლეთით ხუთი კილომეტრის დაშორებით. ამ ტერიტორიის პირველი დასახლებული პირები იყვნენ დევიტის კოლონიის რიჩარდ ჩიშოლმის ოჯახი, რომელიც დასახლდა 1829 წლის იანვარში და ენდრიუ ლოკჰარტის ოჯახი მარტში. ქალაქმა პოპულარობა მოიპოვა სატონ-ტეილორის მტრობის დროს. ცხოვრება ამ მხარეში იყო მკაცრი და საშიში, მიუხედავად დევიტის დასახლებებისა ჩრდილოეთით და დე ლე და ოაკუტენის კოლონიით სამხრეთ -აღმოსავლეთით. 1829 წლის შემოდგომაზე კომანჩებმა გაიტაცეს ახალგაზრდა მატილდა ლოკჰარტი და სამი ამხანაგი, როდესაც ბავშვები გუადალუპეს მდინარის ფსკერზე პეკანს აგროვებდნენ. ლოკჰარტის გოგონა გადაარჩინეს, მაგრამ ის განსაცდელის შედეგად გარდაიცვალა, დანარჩენი სამი შვილი კი ვერ იპოვნეს. დაახლოებით 1839 წელს რიჩარდ ჩიშოლმმა დაიწყო ბორანი მდინარე გუადალუპეს გასწვრივ მდინარისა და სენდის კრიკის შესართავთან დაახლოებით 3 მეტრით ქვემოთ. მან მალევე გახსნა მაღაზია და ცხენზე ამხედრებული ხელთათმანები, რომლებსაც დასახლებულები იყენებდნენ მაიერსვილიდან.

კლინტონი არ შეიქმნა დევიტის საგრაფოს ორგანიზაციის შემდეგ 1846 წლის 24 მარტს. ჩიშოლმმა, რომელსაც სურდა თავისი ქვეყნის ახალი ადგილის განთავსება, 640 ჰექტარი გადასცა მეგობრებს მიწების შესწავლისა და კომისრების გამოწვევის მცდელობით. მათ დანიელ ბუნ ფრიარი, მისი სურვილების შესასრულებლად. ჯეიმს ნორმან სმიტმა გამოიკვლია ქალაქი, რომელსაც კლინტონი დაარქვეს ემპრესარიო გრინ დივიტის შვილის საპატივცემულოდ. ჩიშოლმის მეგობრები კომისარებს არ მისცემენ დამატებით მიწას ქვეყნის ადგილისთვის, სამაგიეროდ კამერონი, მდინარე გვაადალუპეს აღმოსავლეთით, ჯ. როდესაც კლინტონი სწრაფად გაიზარდა, მისმა მოქალაქეებმა გააპროტესტეს კამერონის გადაწყვეტილება. თითოეული ქალაქი მონაცვლეობით რამდენჯერმე გახდა ქვეყნის ადგილი, ბოლო ცვლილება იყო 1850 წლის აგვისტოს არჩევნების შედეგი, რამაც საბოლოოდ კლინტონი მთავრობის ადგილად აქცია.

კლინტონი წარმატებული იყო. სასამართლო იმართებოდა ხე-ტყის სახლში, სანამ 1852 წელს 400 დოლარად არ აშენდა ჟურნალის სასამართლო. შენობა აშენდა 1855 წელს და მოჰყვა ორსართულიანი სასამართლოს შენობა 1858 წელს. ეს უკანასკნელი, დაზღვეული 8000 დოლარად, იყო კლინტონის ბოლო სასამართლო. იგი გადავიდა კუეროში 1876 წელს, როდესაც ის ქალაქი გახდა ქვეყნის ადგილი. უილიამ კოქრან ბლერმა მოაწყო კლინტონის პირველი ეკლესია, ცოცხალი მუხის პრესვიტერიანი, 1849 წლის ივლისში. კლინტონის მეთოდისტები ორგანიზებულნი იყვნენ 1850 -იან წლებში. ორივე დენომინაცია ასრულებდა მსახურებას ჟურნალთა სასამართლოში 1856 წლამდე, სანამ პრესვიტერიანელებმა ააგეს ეკლესია, რომელიც მათ გაუზიარეს მეთოდისტებს. კლინტონს სკოლა არ ჰქონდა დაახლოებით 1855 წლამდე, როდესაც მეუფე და ქალბატონი ჯეიმს კონელი ჩაატარებდნენ გაკვეთილებს პრესვიტერიანული მსახურების ფარგლებში. სამოქალაქო ომის წლებში ვიოლას საქმემ თავისი ვიქტორია ქალი აკადემია გადაიტანა კლინტონში, როდესაც ვიქტორიას ემუქრებოდა კავშირის შემოჭრა. საჯარო სკოლის სწავლება დაიწყო 1870 -იან წლებში. ქვეყნის პირველი მასონური ლოჟა შეიქმნა კლინტონში, 1852 წელს აშენდა ორსართულიანი დარბაზი, სადაც შემდეგ გადავიდა კამერონის ლოჟა. კლინტონის პირველი სასტუმრო იყო ლოგის სახლი სასადილო ოთახებით. მოგვიანებით ორსართულიან ჩარჩო სასტუმროს ჰქონდა რეპუტაცია თავისი ახალი ხელთაა. ჯესი ო. ვილერი ვიქტორიიდან მუშაობდა ფილიალის მაღაზიაში კლინტონში, რომელმაც გაიყიდა $ 12,000 და $ 18,000 აშშ დოლარად 1850 და 1851 წლებში. ქალაქის იურისტებს შორის იყვნენ ჰენრი კლეი პლეასანტი და ჯონ ვ. სტეიტონი. კლინტონის ფოსტა შეიქმნა 1849 წლის ოქტომბერში.

კლინტონის უილიამ რიდ სკირი, ვიქტორიას ფილდინგ ჯონსთან ერთად, წარმოადგენდა ვიქტორიის ოლქს გამოყოფის კონვენციაში (1861). სამოქალაქო ომის დროს უილიამ ჯ. ვაისგერმა მოაწყო კომპანია კლინტონში, რომელიც მოგვიანებით იბრძოდა ჯორჯ ჰ. გიდინგსის საკავალერიო ბატალიონთან რიო გრანდეს რაიონში. რეკონსტრუქციის დროს კლინტონი და სხვა მიმდებარე ქალაქები დაიკავეს ვიქტორიაში დაფუძნებულმა ჯარებმა. ტრადიციული ინტერპრეტაციით ნათქვამია, რომ ომის შემდგომ ცუდმა დრომ ხელი შეუწყო ყბადაღებულ სატონ-ტეილორის მტრობას, რომელიც წარმოიშვა კლინტონში 1868 წლის შობის ღამეს, როდესაც ბილ სატონმა მოკლა უილიამ "ბაკ" ტეილორი. ოჯახური დაპირისპირება შემდგომ განვითარდა ტეხასის ისტორიაში ყველაზე გრძელი და სისხლიანი და კლინტონის მოსახლეობა კვლავ იბრძოდა. 1874 წლის 20 ივნისს, R.P. "ჯართი" ტეილორი და ორი სხვა ციხეში ჩასმული ციხეში ლინჩირებდნენ სატონის თანაგრძნობით. კონფლიქტი საბოლოოდ დასრულდა კლინტონში 1875 წლის 27 დეკემბერს კუეროს მიერ ჯიმ ტეილორისა და ორი თანამებრძოლის მკვლელობით.

მიუხედავად იმისა, რომ მტრობამ კლინტონს ცუდი რეპუტაცია მისცა და მრავალი მაცხოვრებლის წასვლა გამოიწვია, ქალაქის დაცემის უფრო მნიშვნელოვანი მიზეზი იყო 1873 წელს ყურის, დასავლეთ ტეხასისა და წყნარი ოკეანის რკინიგზის გაფართოება კუერომდე, მდინარის გასწვრივ. რკინიგზამ კლინტონის მრავალი ბიზნესი და მცხოვრები აიძულა გადაადგილებულიყვნენ. 1876 ​​წელს კუერო გახდა ქვეყნის ადგილი, ხოლო კლინტონის დაცემა მაშინ სწრაფი იყო. კლინტონის მეთოდისტები მოქმედებდნენ 1870 -იან წლებამდე. პრესვიტერიანელები 1883 წელს კუეროში გადავიდნენ. მასონებმა თავიანთი ლოჟა გადაიტანეს იორკტაუნში 1877 წელს, ხოლო კლინტონის ფოსტა დაიხურა 1886 წელს. კლინტონის მოსახლეობის ერთადერთი სავარაუდო სავარაუდო პერიოდი იყო დაცემის პერიოდიდან და აღრიცხავს 150 ადამიანს 1885 წელს. მიუხედავად იმისა, რომ კლინტონის სკოლა ემსახურებოდა მიმდებარე სოფლის საზოგადოებას 1881 წლიდან. 1954 წლამდე, 1900 წლისთვის დარჩა მცირე მტკიცებულება იმისა, რომ ოდესღაც აყვავებული ქალაქი ოდესმე არსებობდა. დიდი სასაფლაო გადატვირთულია ფუნჯით.


ბეიკერი, დევიტ კლინტონი (1832 და ndash1881)

დივიტ კლინტონ ბეიკერი, ბიზნესმენი, დაიბადა პორტლანდში, მეინი, 1832 წლის 23 ნოემბერს, სიმონდს უილიამისა და მერი ენ (უოტსონ) ბეიკერის ვაჟი. მან განათლება მიიღო გორჰემის აკადემიასა და ბოუდოინის კოლეჯში მეინში და ითვლებოდა, რომ ის იყო მოწაფე პორტლანდში ბეჭდვის ბიზნესში. მან ტეხასში გაემგზავრა მეინიდან ახალი ორლეანის გზით მცურავი ნავით ბილიოვი, 1850 წლამდე ამგეგმავთა ჯგუფთან ერთად. დაახლოებით იმავე დროს ის ოჯახთან ერთად გადავიდა ოსტინში, სადაც ის იყო ნარკოტიკების ბიზნესში ოცდახუთი წელი. იგი დაქორწინდა მერი ელიზაბეტ გრეჰემზე 1861 წლის 28 მაისს და ისინი ცხრა შვილის მშობლები გახდნენ. ბეიკერი დაინიშნა ტეხასში ამინდის ოფიციალური ჩანაწერების შესანარჩუნებლად. ის დაეხმარა ოსტინში საჯარო სკოლების დაარსებას და იყო 1872 წლიდან 1877 წლამდე სკოლების ინსპექტორი ბეიკერის სკოლაში, ოსტინში, ჰაიდ პარკის რაიონში. მან ალბათ მოაწყო პირველი ბიბლიური საზოგადოება და პირველი საჯარო ბიბლიოთეკა ოსტინში და იყო ოსტინის ბიბლიოთეკების ასოციაციის ხაზინადარი 1875 წელს. ის იყო არაერთი ლექსის ავტორი, ერთ -ერთი სახელწოდებით "პორტუგალიაში მოგზაურობის ესკიზები". Ტრანსკრიფციარა მან გამოაქვეყნა ტეხასის მოკლე ისტორია მისი უძველესი დასახლებიდან (1873) და ტეხასის ჯართის წიგნი (1875 წ.). ჯანმრთელობის გაუარესების გამო, მან დატოვა ნარკოდამოკიდებულება და დასაქმდა შიდა შემოსავლების სამსახურში. ბეიკერი იყო წმინდა დავითის საეპისკოპოსო ეკლესიის წევრი და რამდენიმე წლის განმავლობაში მსახურობდა საკვირაო სკოლის უფროს მმართველად და ზედამხედველად. იგი გარდაიცვალა ოსტინში 1881 წლის 17 აპრილს და დაკრძალეს ოკვუდის სასაფლაოზე. ბეიკერის სახლი, რომელიც აშენდა 1871 წელს, შეიძინა ტეხასის უნივერსიტეტმა 1968 წელს, ისტორიულ ნიშანს მიუძღვნა 1971 წელს.

შემდეგი, ადაპტირებული საწყისიდან ჩიკაგოს სტილის სახელმძღვანელო, მე -15 გამოცემა, არის ამ სტატიის სასურველი ციტატა.


დევიტ კლინტონის სახლის ისტორია

კლინტონის სასახლე დაახლოებით 1900 წელს

დევიტ კლინტონის სახლის ისტორიული მარკერი, რომელიც მდებარეობს პარკეტის სამკუთხედში მასპეტის გამზირზე და მასპეტის 56 ტერასაზე, არის მისასალმებელი აღიარება (და დიდი ხნის წინ გაქრა წინა ნიშნის ერთსა და იმავე ადგილას) როგორც დევიტ კლინტონის, ისე ყოფილი ადგილის. სახლი რამდენიმე ასეული ფუტით ჩრდილოეთით, რომელიც მას ეკუთვნოდა 1807 წლიდან მისი უდროო სიკვდილი 1828 წელს. ამ ადგილმა და მასთან დაკავშირებულმა ბევრმა მნიშვნელოვანმა ადამიანმა, ისევე როგორც დევიტ კლინტონმა, როგორც პიროვნებამ, დიდი წვლილი შეიტანა მასპეტის ისტორიაში, ქუინსის ოლქი , ნიუ -იორკი, ნიუ -იორკის შტატი და ამერიკის შეერთებული შტატები, ასევე საერთაშორისო შედეგები ისტორიის, ეკონომიკის, კომერციის, განვითარების და ზრდის თვალსაზრისით, სხვა მნიშვნელოვან ტენდენციებს შორის.

ჯოზეფ საკეტის ქონება 1724-1755 წწ

ის ადგილი, რომელსაც ისტორიული მარკერი მოიხსენიებს, იყო პატარა ბორცვი, რომელიც გაათანაბრდა, რამდენიმე ასეული ფუტით ჩრდილოეთით ნიუტაუნ კრიკის ფილიალთან, რომელიც ცნობილია როგორც ინგლისური კლავს. 1724 წელს მოსამართლე ჯოზეფ საკეტმა ააშენა მნიშვნელოვანი ქვეყანა, რომელიც აღწერილია როგორც ორსართულიანი, ოთხ ბუხარიანი სახლი და#8230 სცენურ მიწაზე მასპეტის ქალაქის დოკის მახლობლად. ”
საკეტების ოჯახი ადრე დასახლდა მასპეტში მდებარე დიდ მიწაზე 1656 წელს, ინგლისის გვერდით და მათ შორის ინგლისის კლავს.

მოსამართლე Sackett, რომელიც იჯდა საერთო საპროცესო სასამართლოში, ასევე იყო წარმატებული ბიზნესმენი, რომელმაც დააგროვა მნიშვნელოვანი ფართობი ნიუ ჯერსიში და სხვაგან ნიუ ვინდსორში, ნიუ-იორკში-შემთხვევით დევიტ კლინტონის დაბადების ადგილი. ასევე 8000 ჰექტარზე მეტი მიმდებარე ქალაქ ბლუმინგ გროვში. New Windsor– ში მან ასევე წამოიწყო პირველი საბორნე მომსახურება Fishkill– ში (ახლანდელი Beacon), NY, მდინარე ჰადსონის აღმოსავლეთ მხარეს.

ვალტერ ფრანკლინის ქონება 1755-1780 წწ

მისი გარდაცვალების შემდეგ 1755 წელს, მასპეთეს ქონება, რომელიც მოიცავს სასახლის ადგილს, გაიყიდა ვალტერ ფრანკლინს, მდიდარ იმპორტიორ ვაჭარს ნიუ იორკიდან. ფრანკლინის მოედანი, ადრე მარგალიტისა და ალუბლის ქუჩების კვეთაზე (ახლა მანჰეტენის პანდუსი ბრუკლინის ხიდთან), სადაც ფრანკლინმა შეინარჩუნა თავისი საცხოვრებელი სახლი და ბაღები, რომელიც აშენდა 1770 წელს და მოგვიანებით ცნობილი როგორც სამუელ ოსგუდის სახლი. გამოიყენა პრეზიდენტმა ჯორჯ ვაშინგტონმა, როგორც მისი რეზიდენცია პრეზიდენტობის პირველი წლის განმავლობაში.

რევოლუციური ომის დროს, მასპეთში მდებარე სასახლე გამოიყენეს როგორც ბრიტანელი გენერალი ჯოზეფ უორენის შტაბი, რომელმაც გამოიყენა ნიუტაუნ კრიკის მიმდებარე ტერიტორია 1776 წელს მანჰეტენზე შეჭრის მიზნით.

ისააკ კორსას ქონება 1780-1807 წწ

ფრანკლინის გარდაცვალების შემდეგ 1780 წელს, მასპეთში მისი ვილა დაიკავეს მისმა დამ და მისმა მეუღლემ პოლკოვნიკმა ისააკ კორსამ. კორსა იყო საფრანგეთისა და ინდოეთის ომის ვეტერანი და ასევე წარმატებული ვაჭარი, რომელმაც რევოლუციური ომის დაწყებისთანავე დაარბია ჯორჯ ვაშინგტონი და გარკვეული დროით დააპატიმრეს ტორის თანაგრძნობის გამო.

დევიტ კლინტონის ქონება 1807-1828 წწ

მისი გარდაცვალებისთანავე ქონება გადავიდა ვალტერ ფრანკლინის ქალიშვილსა და სიძეს, დევიტ კლინტონს. მისი მფლობელობის პერიოდში - 1807 წლიდან გარდაცვალებამდე 1828 წელს - კლინტონმა გამოიყენა იგი როგორც ქვეყნის უკანდახევა. სწორედ აქ ჩამოყალიბდა მისი გეგმა ერიის არხის შესაქმნელად, რომელიც, როგორც ითქვა, შთაგონებული იყო მისი ქონების მიმდებარე ნელი, ზედაპირული და სანავიგაციო ნაკადულებით, რომლებიც დაცარიელდა იმ დროს ეკონომიკური საქმიანობის ერთ -ერთ დიდ ცენტრს, აღმოსავლეთ მდინარე. მართლაც, იმდროინდელი გადმოცემების თანახმად, კლინტონს აინტერესებდა იდეა შექმნან არხი ქუინზში ფლუშინგ ბეიდან ბრუკლინში ვოლაბუტ ბეიში, რომელიც გვერდს აუვლიდა იმას, რაც მე -19 საუკუნის დასაწყისში იყო თითქმის გაუვალი ჯოჯოხეთის კარიბჭე შესართავთან. აღმოსავლეთის და ჰარლემის მდინარეები. ცხადია, თეორიული არხი, რომელიც აშენებულია ფლუშინგ ბეიდან ქუინზში, სავარაუდოდ დაკავშირებული იქნება ნიუტაუნ კრიკთან, რომელიც დაცარიელებულია ვალაბუტ ბეის ჩრდილოეთით აღმოსავლეთით მდინარეზე.

ლეგენდარული ფიგურა, დევიტ კლინტონი იყო, გასაკვირი არ არის, ქონების ყველაზე ცნობილი მფლობელი. როგორც საჯარო მოხელე - ნიუ იორკის შტატის ასამბლეის წევრი (არჩეული 1798) ნიუ იორკის შტატის სენატორი (მსახურობდა 1798–1802 და 1806–1807 წლებში) შეერთებული შტატების სენატორი (1802–1803) ნიუ იორკის მერი (1803–1807, 1808–1810 წწ.) , 1811–1815) ლეიტენანტი გუბერნატორი (1811–1813) ფედერალისტური პარტიის საპრეზიდენტო კანდიდატი (1812) და ნიუ იორკის გუბერნატორი (1817-1822, 1825–1828)-ის იყო ერთ – ერთი ყველაზე ცნობილი ადამიანი, როგორც ნიუ იორკში. შტატი და, 1812 წელს პრეზიდენტობის კანდიდატის შემდეგ, შეერთებული შტატები.

საარჩევნო პოლიტიკის მიღმა, ერის არხის შექმნაზე მისმა კვალიმ დიდი გავლენა მოახდინა ნიუ -იორკზე, ნიუ -იორკის შტატსა და შეერთებულ შტატებზე. თავის დროზე “ საავტომობილო გზის ” და თავდაპირველად აღიქმებოდა, როგორც კლინტონის სისულელე ” და “DeWitt 's Ditch, ”, ერის არხმა გარდაქმნა ვაჭრობა და ტრანსპორტირება და წარმოშვა უზარმაზარი სიმდიდრე და ეკონომიკური ზრდა, განსაკუთრებით ახალში. იორკი. ისტორიკოსი და ნატურალისტი განათლებისადმი დიდი ინტერესით, დივიტ კლინტონი ასევე იყო მნიშვნელოვანი ნიუ -იორკის ისტორიული საზოგადოების ორგანიზაციაში 1804 წელს და შემდგომში მისი პრეზიდენტი (1813–1817) იყო რეგენტი ნიუ იორკის შტატის უნივერსიტეტში ( 1808–1825) ამერიკის ანტიკვარული საზოგადოების წევრი და შემდგომ მისი ვიცე პრეზიდენტი (1821-1828) და არჩეული იქნა ამერიკის ხელოვნებისა და მეცნიერების აკადემიაში 1816 წელს.

დევიდ ს. ჯონსის ქონება 1828-1848 წწ

მისი გარდაცვალების შემდეგ, კლინტონის სიძემ, დევიდ ს. ჯონსმა-ქუინსის ოლქის მოსამართლემ და, ერთ მომენტში, ნიუ-იორკის კორპორაციის მრჩეველმა, მიიღო მესპეტის ქონება. ჯონსი იყო სამუელ ჯონსის ვაჟი, რომელიც ბევრმა მიიჩნია, რომ შექმნა ნიუ -იორკის შტატში თანამედროვე იურიდიული და სასამართლო სისტემა და ცნობილია როგორც ნიუ -იორკის ბარის მამა. ” სანამ დევიდ ჯონსი განაგრძობდა მასპეტის ქონების შენარჩუნებას, პენსიაზე გასვლის შემდეგ მან ააშენა შთამბეჭდავი სასახლე მასაპეკაში, რომელსაც მან დაარქვა Massapequa Manor მერიკ ბულვარის ჩრდილოეთით მნიშვნელოვან ფართობზე, მან ასევე შექმნა Massapequa ტბა, რომელიც ახლა არის Massapequa ნაკრძალისა და Nassau-Suffolk Greenbelt Trail– ის მიერ, დამანგრეველი Massapequa Creek, დედამიწის მოძრაობა და შექმნა ხელოვნური კუნძული მისი ცოლის, მერი კლინტონის სახელით.

Massapequa Manor– ის დასრულების შემდეგ, ჯონსი იყო იმდენად მძიმე ფინანსურ მდგომარეობაში, რომ მას მოუწია ქონების გაყიდვა და პენსიაზე გასვლა. ის დასახლდა მასპეთეს ქონებაზე სიცოცხლის ბოლომდე. ის იყო წმინდა მაცხოვრის ეკლესიის ორიგინალური დამფუძნებელი, რომელიც მდებარეობს მისი ქონებიდან მცირე მანძილზე.

ედუარდ გოდფრის ქონება 1848-1870 წწ

1848 წელს მისი გარდაცვალების შემდეგ, ჯონსმა და#39 -ის მემკვიდრეებმა მასპეტის ქონება მიჰყიდეს ედუარდ გოდფრის, ტყავის ვაჭარს, რომელმაც დააარსა E. Godfrey & Sons (მდებარეობს, შემთხვევით, პერლის ქუჩაზე, ფრანკლინის მოედნის მიმდებარედ, რომელიც იმ დროისთვის იყო ცენტრი მელნის ბიზნესი ნიუ იორკში). გოდფრიმ შეიძინა მასპეტის ქონება იმ დროს, როდესაც ის ნიუ -იორკში ჩავიდა ვესტ პოინტიდან.

წარმატებული ტყავის ვაჭარი - თითქმის სამი ათწლეულის განმავლობაში მისი ფირმა იყო ნიუ იორკის ტყავის ნაწარმის უმსხვილესი მწარმოებელი - გოდფრიმ შეინარჩუნა ქონების ისტორიული მახასიათებლები მისი საკუთრების პერიოდში.

თაობები მონაწილეობდნენ “ კლინტონის დარბაზში ”

მისი სიკვდილით 1864 წელს, მისმა ვაჟებმა ქონება გასაყიდად განათავსეს. 1870 წელს იგი შეიძინა ადგილობრივმა რძის მწარმოებელმა ფილიპ გრუსიმ, რომელმაც ქონება ლუდის ბაღსა და გასართობ დარბაზს გადასცა. სახელად გრუსი კლინტონის პარკი, იგი მუშაობდა ათწლეულების განმავლობაში. თუმცა, მათი საკუთრების ქვეშ სახლი 1880 -იან წლებში დაიწყო, კლინტონის ერთ -ერთმა ვაჟმა, რომელიც იქ დაბადებული იყო, სცადა ეწვევა სახლში, მაგრამ მისი ვინაობის დადგენამდე შესვლა ვერ შეძლო. 1890 -იანი წლებისთვის შენობა იყოფა სულ მცირე ოთხ ბინად და გამოიყენებოდა საცხოვრებლად, ხოლო მე -20 საუკუნის ბოლოსთვის ახალი ამბები აღწერდა ყოფილ აგარაკს, როგორც#დანგრეულ ” და პრაქტიკულად ნებადართული მისი მფლობელების მიერ ნანგრევამდე მისვლა. იმ დროისთვის მასპეტის ეს ნაწილი ინდუსტრიალიზებას იწყებდა.

მიუხედავად იმისა, რომ შუალედური მოწოდებები გაკეთდა სახლის შენარჩუნებისა და დაცვის მომდევნო ათწლეულების განმავლობაში, სახლის შენახვაში არანაირი დახმარება არ განხორციელებულა. The last development in connection with the estate and its famous former owner was Clinton Hall (the building still being extant), an amusement hall that, after its renovation and expansion in 1927, was described as “the largest dance hall on Long Island” with “ballrooms and bowling alleys, basketball courts and a pool room…the chandelier in the ballroom weighed in at two tons and had two thousand lights.” By this time, the house itself had fallen to ruin due to vandalism and in 1933 was destroyed by a fire.

While there remains no trace of the estate and mansion that once graced this part of Maspeth and the area would be unrecognizable to previous generations, it is exactly for that reason that this replica Historical Marker is being placed back in the location of the original. There is no question that, after the recent bicentennial season of the establishment of the Erie Canal, the site that became DeWitt Clinton’s country seat should be remembered and rediscovered by the public.

Paul Graziano is an urban planning consultant & historic preservationist.


DeWitt Clinton’s Old Home

Governor DeWitt Clinton lived in a mansion in Maspeth

His Old Colonial Home at Maspeth – Its Former Glories and Changed Surroundings

On the corner of Flushing and Maspeth Avenues, only a stone’s throw from Newtown creek, in the village of Maspeth stands an old fashioned mansion which cannot but interest every admirer of colonial architecture.

It is the house in which DeWitt Clinton courted his first wife, Maria Franklin, daughter of a Quaker merchant, who died after Clinton became the governor of New York State. The house was originally the home of Joseph Sackett, judge of the court of common pleas, who died twenty years before the Revolution. It afterward passed into the hands of Walter Franklin, who became Clinton’s father-in-law. The third occupant was Colonel Isaac Corsa, of the French War, who was with the Clinton brothers at the capture of Fort Frontenac. Corsa was a Loyalist in the Revolution and was married to Sarah Franklin, sister of Walter Franklin, and was consequently Clinton’s uncle. During the Revolution, General Warren of the British forces was quartered in the mansion. Corsa died at Flushing in 1807.

A short distance away is a house once occupied by Samuel Jones, a very influential New York lawyer and politician of his time, and under whom DeWitt Clinton studied law. Jones subsequently became controller of the state. The Clinton House is a wooden gambrel roofed mansion, with clapboards below and shingle above. It has four high chimneys, which rise from brick overheads built at the commencement of the structure. Three sides of the house are adorned with verandas and the upper story lies partly under the roof.

It was there that Clinton lived after his unsuccessful contest for the presidency and when his political prospects were by no means bright. Clinton had many warm friends, however, and some of the leading men of the state and nation were accustomed to visiting him at his Maspeth home. While living there he developed the Erie Canal project which earned for him unbounded popularity and was largely instrumental in putting him in the governor’s chair despite the opposition of Daniel D. Tompkins, Rufus King and other leaders of that time.

A story connected with the house is that Clinton was downcast after his defeat and for the presidency and the attacks of his enemies and that he came to Maspeth to live in retirement, but prominent friends visited him on a cold winter’s night and awakened in him a desire to re-enter public life. Whether this be true or not, it is certain that Clinton formulated some of his greatest projects while living in Maspeth and that he left his country home to become the executive of New York State.

The old homestead some years ago was converted into a place of amusement and is now known as Clinton Park. Until the advent of the Raines law it was a favorite place for Sunday dances. Now, however, the once famous Clinton mansion, where the best society of New York City was once royally entertained, is used as a tenement for poor Polish families. The old house has sadly changed as have its surroundings. Thirty years ago the neighborhood of DeWitt Clinton’s old home in the vicinity of Newtown Creek was known as the English Kills, and less than half a century ago the creek was a stream of pure water abounding with fish, while a hunter could find lots of game.


De Witt Clinton

De Witt Clinton, the man our county was named after, was born 2 Mar 1769 in Little Britain, New York, the son of James and Mary C. (DeWitt) De Witt. He earned his Bachelor of Arts degree from Columbia College in 1786.

He married Maria Franklin on 13 Feb 1796. They had ten children. She died in 1818. He next married Catherine Jones on 8 May 1819. One namesake, perhaps a grandson, was a Captain in the 10 th Regiment, New York State Volunteer Infantry during the Civil War.

DeWitt Clinton was admitted to the New York Bar in 1789. He was initiated into political life as secretary to his uncle, George Clinton, governor of New York, from 1790 to 1795. He was a member of the New York State Assembly in 1797. He was elected to the State Senate as a Democratic-Republican from 1798 - 1802. He was a member of the Council of Appointment in 1801. He was appointed to the U. S. Senate in 1802 to fill a vacancy but resigned this office in 1803 to become mayor of New York City. He held this office from 1803 to 1807, from 1809 to 1810, and from 1811 to 1815. His years as mayor were his greatest political achievement. During 1808, he served as state senator and in 1810, he was lieutenant governor of New York. He became the leader of the Republican Party in New York about 1803.

In 1810, De Witt Clinton became Canal Commissioner and in 1811, unsuccessfully attempted to obtain federal aid for a canal that would extend across the whole state of New York to connect the Hudson River on the East with Lake Erie on the West. He set to work vigorously to arouse popular support for the undertaking as a state enterprise. The plan was finally adopted by the legislature in 1816 and a new canal commission, of which Clinton was a member, was appointed. The Erie Canal, which connects Albany to Lake Erie at Buffalo, opened the old Northwest corridor of Ohio, Indiana and Illinois to the land hungry New Englanders and facilitated upper New York State commerce to New York City and the Atlantic Ocean. The strategic importance of waterways was demonstrated during the French and Indian War, the Revolution War and the War of 1812 and proved the need for an interior water route across the Appalachians since land travel was so difficult. The canal was 363 miles long and incorporated 83 locks. De Witt Clinton presided with great pomp and ceremony at the ground breaking ceremonies at Rome, New York on July 4, 1817. Eight years later, he presided at the equally impressive ceremonies which opened the canal to commerce on 26 October 1825. Completion was fifteen years after he became Canal Commissioner. This work on the creation of the Erie Canal is his greatest personal and best remembered achievement.

Clinton sponsored humanitarian legislation and philanthropic activities and was very interested in public education. He was the principal organizer and first president of the Public School Society of New York City in 1805. He was the chief patron of the New York Orphan Asylum and the New York City Hospital. He was a founder of the New York Historical Society and was elected president in 1817. He was a founder of the Literature and Philosophy Society in 1816. He was the second president of the American Academy of Art. He was vice president of the American Bible Society and the Educational Society of the Presbyterian Church. He was a naturalist, and discovered a native American wheat and a new fish, the Salma Otsego. He was the author of "Introductory Discourse" that concerned the state of scientific knowledge in American in 1814 and "Memoir on the Antiquities of the Western Parts of the State of New York" in 1820, and numerous scientific papers.

Clinton was a political power in New York State in the early years of the 19 th century, usually in support of Thomas Jefferson and his policies. He was a Federalist candidate for presidency in 1812, supported by the Democratic-Republican opponents of the War of 1812 and by the dying Federalist Party. Clinton was defeated by James Madison, garnering 80 electoral votes to Madison’s 128. Though he lost favor with his own party in New York City, he was elected governor of New York in 1817 and was reelected in 1820. He declined to be a candidate in 1822 but was again elected governor in 1824 and was in office in 1825 when the Erie Canal, which he had done so much to further, was completed. Elected governor again, he died in office in Albany, New York 11 Feb 1828.

De Witt Clinton and/or his ancestors, have been honored by having many places named after them. Nine states, including Illinois, of course, have a Clinton County, but Illinois is the only State to also have a De Witt County. Thirty-six States have at least one town named Clinton, and of those, eight also have a town named De Witt. New York has Clinton, Clinton Corners, Clintonville, Clinton Mills, Clinton Hollow, Clinton Park, Fort Clinton, Clintondale and Clintondale Station. Illinois and Kansas have lakes named Clinton, and Michigan named a Clinton River. The first steam locomotive on the Mohawk & Hudson’s Albany to Schenectady route was named the De Witt Clinton, the first run was 9 Aug 1831.


Online Links and Resources

Pam Danley's Easy Genealogy Research Guide

New to researching your family tree? Just follow this step-by-step guide for beginners, created by a DeWitt librarian to help streamline the process.

Genealogy Links

A current selection of websites recommended for genealogical research.

Local History Links

Browse our top-recommended websites for learning more about the history of DeWitt, the Clinton County area, and the state of Iowa.


შემდგომი კითხვა

The standard account of Clinton is by Dorthie De Bear Bobbé, DeWitt Clinton (1933 rev. ed. 1962). For Clinton's role in the organization of the New York State canal system see Ronald E. Shaw, Erie Water West: A History of the Erie Canal, 1792-1854 (1966). Specialized studies include Howard L. McBain, DeWitt Clinton and the Origin of the Spoils System in New York (1907), and Edward A. Fitzpatrick, The Educational Views and Influence of DeWitt Clinton (1911).


Უყურე ვიდეოს: უნდა რეგულირდებოდეს თუ არა გადასახადის ზრდა კონსტიტუციითეკონომიქსირადიო იმედი, Radio Imedi