მისია ინნი

მისია ინნი

Mission Inn არის ეროვნული ისტორიული ღირსშესანიშნაობა სასტუმრო ცენტრში რივერსაიდში, კალიფორნია. მთელი ქალაქის ბლოკის დაკავებით, ეს მომხიბლავი, ისტორიული სასტუმრო გთავაზობთ მდიდრულ დასვენებას მის 239 ნომერში, მათ შორის 28 ლუქსი. მისია ინმა დაიწყო თავისი ისტორია 1876 წელს, როგორც Glenwood - a ორსართულიანი 12-ოთახიანი adobe პანსიონატი აშენდა კრისტოფერ კოლუმბ მილერის მიერ. 30 წლის მანძილზე მან დაამატა სამი ახალი ფრთა: Cloister Wing (1910), Spanish Wing (1913-1914) და International Rotunda Wing (1931). 1935 წელს ფრენკ მილერის გარდაცვალების შემდეგ, მისიის ინნი დაიწყო დაინგრა და გაიყიდა 1956 წელს. 1992 წლის 30 დეკემბერს, Mission Inn– ი ხელახლა გაიხსნა საზოგადოებისთვის. Clister Wing მოიცავს დიდ მუსიკალურ ოთახს, ხელოვნებისა და საჩუქრების მაღაზიას და წმინდა ფლაერების კედელს, ასევე გამოფენილია ავიაციის პიონერთა ძეგლი.


"Haunted" მისია Inn

სამხრეთ კალიფორნიის სამი ყველაზე დამთრგუნველი ადგილიდან (ვეჰალის სახლი და დედოფალი მარიამი, რომლებიც მოიცავს ორ სხვას), მისია ინ რივერსაიდში არის ყველაზე მოულოდნელი. ეს არის ყველაზე მოულოდნელი არა იმიტომ არის ან ის არ არის ასვენებდა, მაგრამ იმიტომ, რომ, ის რივერსაიდშია. მიუხედავად იმისა, რომ მე არაფერი მაქვს რივერსაიდის წინააღმდეგ - ბოლოსდაბოლოს, მას მხოლოდ ჟურნალ Forbes- მა დაარქვა ამერიკის მერვე ყველაზე მაგარი ქალაქი - ეს არ არის ადგილი, რომელიც გიბიძგებთ იფიქროთ უნიკალურ არქიტექტურაზე ან უცნაურ შენობებზე. და მაინც, რივერსაიდი მართლაც კალიფორნიის ერთ -ერთი ყველაზე უცნაური შენობაა (მეორე მხოლოდ ვინჩესტერის მისტერიის სახლიდან): მისიის ინნი.

მისია ინნი დაიწყო როგორც ჩვეულებრივი სასტუმრო კრისტოფერ მილერის მფლობელობაში, მაგრამ 1902 წელს საკუთრება გადაეცა მის შვილს, ფრენკ ავგუსტუს მილერს, რომელმაც შეცვალა სახელი "მისიის ინნი" და დაიწყო სასტუმროს დამატება სხვადასხვა სახის დიზაინის სტილი მის გარდაცვალებამდე 1935 წელს. სასტუმროს აქვს მავრიანი აღორძინების არქიტექტურა, ესპანური კოლონიური არქიტექტურა, ესპანური გოთური არქიტექტურა და ასევე ითვლება მისიის აღორძინების ყველაზე დიდ შენობად შეერთებულ შტატებში. სასტუმრო არის უნიკალური არქიტექტურული ხელოვნების ნიმუში და ის ასევე შენობაა, რომელიც გამოირჩევა უცნაური, საშინელებათა ფილმის განწყობითაც. ალბათ მისი გოთიკური ელემენტების გამო, ან მის შიგნით არსებული არტეფაქტების გამო, სასტუმრომ მოიპოვა დევნის რეპუტაცია. სასტუმროში არის არაერთი მოჩვენება მოჩვენებების შესახებ, მაგრამ ყველაზე პოპულარული ისტორიები სასტუმროს შესახებ, არის შემდეგი სფეროები: ფრენკ მილერის ოთახი (მდებარეობს მეოთხე მოთხრობის ჩრდილო -აღმოსავლეთ კუთხეში) ალისა მილერის ოთახი (მდებარეობს სამხრეთ -აღმოსავლეთით მეოთხე მოთხრობის კუთხე) "კატაკომბები" და სასტუმროს დერეფნები საერთოდ დევნილია

როგორც აღვნიშნე, როდესაც მე ვმსჯელობდი დედოფალ მარიამზე, მე და @losadventura- ს ძალიან ბევრი B-Grade საშინელებათა ფილმი გვაქვს ნანახი, ამიტომ გადავწყვიტეთ, რომ გამოგვეძიებინა "შაბათები", რომლებიც იმყოფებოდნენ მისიის ინში ერთი შაბათ-კვირის განმავლობაში. პირველი სირთულე, რომელიც ჩვენს გამოძიებას დაატყდა თავს, იყო ის, რომ ჩვენ ვერ ვიპოვნეთ დადასტურება, რომ "კატაკომბები" - გვირაბების სერია მისიის ინის ქვეშ, რუბიდოს მთაზე გადაჭიმული კი არსებობდა - ან არსებობდა. ონლაინ წყაროები ასეთი გვირაბების შესახებ, როგორც ჩანს, სავსე იყო სპეკულაციებით და არ იყო კონკრეტული ინფორმაცია იმის შესახებ, თუ როგორ უნდა შეხვიდეთ ასეთ გვირაბებში (ან თუ ისინი ნამდვილად არსებობენ). როდესაც სასტუმროში ჩავედი, მე გავაკეთე სასტუმროს სხვადასხვა პერსონალის არაერთი გონიერი გამოძიება გვირაბების შესახებ და არაერთი უცნაური გამომეტყველება მივიღე და უარვყავი ასეთი გვირაბების შესახებ (ან როგორც ინტერნეტი ამბობს "კატაკომბები"). მიუხედავად იმისა, რომ არ მივიღეთ სიცოცხლისუნარიანი ინფორმაცია იმის შესახებ, არსებობდა თუ არა კატაკომბები ან როგორ უნდა მივსულიყავით მათ, ჩვენ ვცდილობდით გვეპოვა საიდუმლო გადასასვლელები გვირაბებამდე/კატაკომბებამდე, სასტუმროს სხვადასხვა უბნებზე შეღწევის გარეშე. სამწუხაროა, რომ ვამბობ, რომ ამ ყველაფრის გამოძიებისა და კიბეებზე სასტუმროს სარდაფში ასვლის საბოლოო შედეგი აბსოლუტურად არაფერი იყო. დღემდე არ შემიძლია გითხრათ, არსებობს თუ არა კატაკომბები - თუ ისინი "დევნიან". მიუხედავად იმისა, რომ მინდა მჯეროდეს, რომ ისინი არსებობენ და რომ ისინი სავსეა მოჩვენებებით, დამარხული საგანძურით, ან უბრალოდ გრილი მიწისქვეშა ლაბირინთიდან, მე უფრო და უფრო ვეყრდნობი იმ აზრს, რომ ეს სხვა არაფერია თუ არა ურბანული ლეგენდა რივერსაიდზე და მისია ინნზე. რა თუ თქვენ გაქვთ საპირისპირო (მყარი) მტკიცებულება, რომ მე ვცდები ამაში, მოგერიდებათ შემატყობინოთ, მაგრამ იქამდე, მე ვიტყვი, რომ სანამ სიმართლე შეიძლება იყოს იქ - მისიის ინკას კატაკომბები ალბათ არ არის ტ

დერეფნის მოჩვენებების თვალსაზრისით, მე და @losadventura ავედით თითქმის ყველა დერეფანში სასტუმროში დღისით და ღამით. ეს ნაწილობრივ იმიტომ მოხდა, რომ სასტუმრო მართლაც საინტერესო ადგილია მრავალი საინტერესო არქიტექტურული სტილის შესასწავლად და ნაწილობრივ იმიტომ, რომ ჩვენ ვიყავით მართლაც ცდილობს დაინახოს, იყო თუ არა იგი დევნილი. ისევ აქ უნდა ვიყო სკეპტიკურად განწყობილი და მოვახსენო, რომ სასტუმროს სტუმრებისა და ვიზიტორების უცნაური გარეგნობის გარდა, ჩვენ არაჩვეულებრივი არაფერი აღმოვაჩინეთ, გარდა შენობის გიჟური არქიტექტურისა.

საბოლოოდ, ფრენკ მილერისა და ალისა მილერის ოთახების თვალსაზრისით, ჩვენც არაფერი გამოგვივიდა. ფრენკ მილერის ოთახი ჩაკეტილია სასტუმროს მიერ და შეზღუდულია სტუმრებისთვის და სტუმრებისთვის და როდესაც ღამით ფანჯრებს ვუყურებდით, ოთახებში უამრავ მტვერზე საშინელი არაფერი ვნახეთ. ალისა მილერის ოთახი, მეორეს მხრივ, სინამდვილეში სტუმრების ოთახია და შენ შეუძლია დავრჩეთ მასში ღამით ან რამდენიმე ღამით, ჩვენ არ დავრჩით. ვინაიდან ჩვენ სასტუმროს პატივმოყვარე სტუმრები ვიყავით, ჩვენ არაფერი გავაკეთეთ გიჟურად ოთახის გარეთ, იმის შიშით, რომ ოთახში არსებული სტუმრები არ შეგვეშალა. თუმცა, "დეიდა ალისას" კართან, რომელიც ამბობენ, რომ უცნაურ ხმებს გამოსცემს, აქვს ცივი წერტილები და საერთოდ არის პორტალი სხვა განზომილებისკენ, ჩვენ აღმოვაჩინეთ - და არც არაფერი ვიგრძენით.

მისი საბოლოო განაჩენი მისიის ინზე არის ის, რომ ვეშაპის სახლი და დედოფალი მარიამი, ალბათ, არ არის დასვენებული (ისევ და ისევ, მყარი მტკიცებულების მქონე ადამიანები, თავისუფლად გამომიგზავნეთ ელ.წერილით), მაგრამ ამ ორი ადგილის მსგავსად, ეს შესანიშნავი ადგილია. ეწვევა, რადგან ის უნიკალური და ისტორიულია და თუ თქვენ სტუმრობთ ჩემზე განსხვავებულს, როდესაც ესტუმრებით, ეს იქნება დამატებითი ბონუსი თქვენთვის.

მიმართულებები: მისია ინნი მდებარეობს კალიფორნიის რივერსაიდში, 3649 Mission Inn გამზირზე. დამიჯერე, არავითარ შემთხვევაში არ უნდა გამოტოვო, რადგან რივერსაიდში არაფერია ისეთი, რაც დისტანციურად ჰგავს მას.

სახალისო ფაქტი: სასტუმროში თუთიყუშების გარდა, ისტორიული ნიმუშები და მრავალი საპრეზიდენტო ვიზიტი, ჩემთვის საინტერესოა, რომ ენ რაისი, ავტორი ინახავს ოთახებს ყოველწლიურად იქ. ვინ იცის, ალბათ ის შთააგონებს (არ) არსებულ მოჩვენებებს.


მისიის ინ კატაკომბები გვირაბების წინააღმდეგ

უბრალოდ მინდოდა ამ ორს შორის განსხვავების გარკვევა. ცოტა დავიღალე 2 ტერმინის შერწყმის მოსმენით.

კატაკომბები მდებარეობს მისიის სასტუმროს ქვეშ. ზოგიერთი გვირაბი მდებარეობს სასტუმროს ქვეშ, დანართში და სხვაგან, რივერსაიდის ცენტრში. ეს სეგმენტი იქნება კატაკომბებზე.

ჩემი ექსპერტიზა ამ საკითხზე შემოიფარგლება იმ დროით, როდესაც მე ვმუშაობდი Mission Inn– ში (სახლის უსაფრთხოებაში) 1982 წლიდან 1985 წლამდე, როდესაც ინ დაიხურა რესტავრაციისთვის. მეც იქ ვმუშაობდი ინის დახურვის შემდეგ. ჩემი ინფორმაციის წყარო არის რეალურად სიარული ან სეირნობა ზოგიერთ გვირაბში და კატაკომბების გავლით.

ჩემი დაქირავებიდან ცოტა ხნის შემდეგ, უშიშროების დირექტორმა უშიშროების ყველა ოფიცერს სთხოვა დაებრუნებინათ ინფორმაცია ინზე, რომლის შესახებაც მან არ იცოდა. მან გვითხრა, რომ ის გაიზარდა რივერსაიდში ბავშვობაში და თამაშობდა Mission Inn– ში და მის გარშემო. ჩვენ მოგვცეს ვადები დაახლოებით ერთი თვის განმავლობაში, რომ ვიპოვოთ რაღაც. რამოდენიმე უბანი ჩვენ გამოვაქვეყნეთ შეზღუდვებით აზბესტის შესაძლებლობის გამო. მაგრამ ინის ქონების დანარჩენი ნაწილი სამართლიანი თამაში იყო. ჩვენ მიერ აღმოჩენილ ზოგიერთ ნივთს გაეხილა თვალები და რამდენიმე უბანმა მიიღო დამატებითი უსაფრთხოება ბეტონის აგურის კედლის ან სიგნალიზაციის მოწყობილობების სახით.

კატაკომბები მდებარეობს სარდაფში და მიწისქვეშა სართულზე, ინის სამხრეთ ნახევრის ქვეშ. სხვაგან ამ ვებგვერდზე ნახავთ 1985 წლამდე გეგმის გეგმას. სარდაფის იატაკის ნახვისას ნახავთ ტერიტორიას, რომელსაც კატაკომბები ეწოდება. განლაგების პატარა კვადრატები დამხმარე სვეტებია. იმ პირველი ოთახიდან შეგიძლიათ სამხრეთით გაემგზავროთ საფეხმავლო ბილიკზე, რომელიც პარალელურად ნარინჯისფერი ქ. და მოუხვიეთ მარცხნივ ან მარჯვნივ. მარცხნივ მოსახვევში მიდიხართ ბილიკზე, რომელიც შეიცავდა მუსიკალური ოთახის კუთხეში დიდი მუსიკალური ორგანოს რამდენიმე მილს, ასევე ორგანზე მუშაობის შესაძლებლობას. ეს ბილიკი დასრულდა კარით, რომელმაც მიგიყვანათ გლენვუდის ტავერნის უკანა ნაწილში. მარჯვნივ მოუხვევდით დასავლეთისკენ მიმავალ საფეხმავლო ბილიკზე. სხვადასხვა წერტილში ბილიკი იხსნება ცარიელი ადგილის შემდეგ. გზის გასწვრივ იყო კიბეები, რომლებიც მიდიოდნენ ოთახისკენ სასტუმროს სამხრეთ -დასავლეთ კუთხეში, როგორიცაა საპრეზიდენტო დარბაზი და ბინის ნომერი 7. ბილიკი 90 გრადუსიანი შემობრუნების სერიას აკეთებს და კიდევ ერთხელ აღმოჩნდებით იმ საწყის ოთახში სვეტებით. ცოტა საშინელებაა პირველად იქ ჩასვლისას. სავენტილაციო სისტემა იქ იყო ბუნებრივი ვენტილაცია. ქუჩის დონიდან ჰაერი შემოდიოდა ბილიკებზე. განათება მოვიდა ვიტრაჟების სახით საფეხმავლო ბილიკის გასწვრივ სხვადასხვა წერტილების თავზე. შენობის გარედან ხედავთ საკმაოდ ვიტრაჟებს უჩვეულო ადგილებში.

ინის სამხრეთ მხარეს ტროტუარის გასწვრივ ნახავთ ულამაზესი ყვავილებით სავსე პლანტატორს. იქ დგახართ კატაკომბების თავზე. როდესაც მე იქ ვმუშაობდი, არაფერი იყო საფეხმავლო ბილიკებზე, გარდა მანიკურის ნარჩენებისა, რომლებიც ოდესღაც სხვადასხვა ფიგურებს აჩვენებდნენ. ეგრეთ წოდებული მუმიები ვიღაცის თვალში.

მე მესმის, რომ ერთ დროს წვეულებები იმართებოდა იქ, იყო აკრძალვის დროს იქ საუბარი (ამ ინფორმაციის წყარო იყო UCR– ის გამოჩენილი ფიგურა), ასევე მუზეუმი, რომელიც აჩვენებს სხვადასხვა ხელოვნებას, არტეფაქტებს და სხვა ნივთებს, რომლებიც შეკრებილია მთელ მსოფლიოში ფრენკ მილერის მიერ, ინის მცველი.

იმავე სარდაფის იატაკის ნახვისას დაინახავთ პარალელური ხაზების ერთობლიობას, რომელიც მიემართება კატაკომბის ოთახიდან დასავლეთისკენ, Mission Inn Ave– სკენ. ეს არის გვირაბი, ეს არის მცოცავი გვირაბი, რომელიც საშუალებას აძლევს ტექნიკურ პერსონალს მიიღონ წვდომა სანტექნიკაზე და სხვადასხვა სხვა კომპონენტებზე ზემოთ ოთახებში.

ან ფრანკ მილერი ან მისი ერთ -ერთი თანამშრომელი გამოვიდა კონცეფციით არ დამარხეთ მილები, უბრალოდ გაუშვით გვირაბი მათ გვერდით იმ შემთხვევაში თუ თქვენ უნდა დაბრუნდეთ და იმუშაოთ მათზე. ინის რამდენიმე ადგილას თქვენ შედიხართ სარემონტო გვირაბში, რომელსაც აქვს თარო/თარო ერთ მხარეს. თაროზე ზედა ელემენტი იყო ელექტრო, რასაც მოჰყვა წყალი, ორთქლის ხაზები და ქვედა რგოლი კანალიზაციის ხაზებით. მითხრეს, რომ თაროზე დაცლილი ადგილები ერთდროულად გაზსადენებს იკავებდა.

ერთ დროს რივერსაიდის ისტორიაში, Mission Inn– ს ჰქონდა ერთადერთი ორთქლის ქარხანა ქალაქში. ორთქლის ქარხანა იყო/მდებარეობს დანართში. დანართი არის 2 სართულიანი შენობა სარდაფებით, მე -6 ქუჩის გასწვრივ, მთავარი ქ. ალბათ, გვირაბში იყენებენ იმავე თაროს/თაროების სისტემას ამ მომხმარებელზე წვდომისათვის.

ჩემს დროს ინში ყოფნისას, ქალაქ რივერსაიდს არ ჰქონდა დოკუმენტები ან ჩანაწერები ინის გარშემო გვირაბების ან კატაკომბების ადგილმდებარეობის შესახებ. ოფიციალურად ბრძენია, რაც მე ვიცი. ოფიციალურად ბრძენი არის საინტერესო გზა საგნების ასახვისთვის ჰა. მახსოვს 2 ცალკე შემთხვევა, როდესაც ქალაქის კონტრაქტორი მუშაობდა სასტუმროს მიმდებარე ქუჩებთან, სამშენებლო და მიწისძვრის ტექნიკით. ერთ დროს ახალი ოპტიკური ბოჭკოვანი მავთულები მიდიოდა გენერალური ტელეფონის შენობაში, გზის ქვემოთ. ფორთოხლის ქუჩაზე და კატაკომბების ზემოთ ტროტუარის გასწვრივ დაიხატა ხაზები, რათა დაეწყო და დაეწყო ახალი ხაზები.

ქალაქის რუკა, რომელიც მათ ჰქონდათ ხელში, არაფერს აჩვენებდა ინის სამხრეთ მხარეს მდებარე ტროტუარის გარდა. მასში ნაჩვენებია კომუნალური და ქალაქის ელექტრო მილები, ასევე წყალდიდობის კონტროლი და ა.შ. მე მაშინვე მივაკვლიე ოსტატს, სანამ ისინი დაიწყებდნენ ტროტუარის მოჭრას. როდესაც ავუხსენი უფროსს, მათ არ შეეძლოთ გაჭრა იქ, სადაც აღნიშნეს. მან მაჩვენა გეგმები და თქვა რაღაც გიჟივით. მან იცის, რომ სასტუმროს ქვეშ კატაკომბები არ არის.

დავუკავშირდი ჩემს ზედამხედველს ნებართვისთვის, შემდეგ კი ოსტატი ჩამოვიყვანე ორანჟ სტ -ის პარალელურად საფეხმავლო ბილიკზე და ვაჩვენე სად აპირებდნენ თხრას. პროექტი რამდენიმე კვირით გადაიდო. ინჟინერმა ქალაქ რივერსაიდიდან მოითხოვა წვდომა ეგრეთ წოდებულ კატაკომბებზე. ერთხელ მან და რამდენიმე სხვა & quotOfficials & quot & ტური მოიპოვეს. გეგმები შეიცვალა და განლაგდა ნარინჯისფერი ქ. გართობის დრო.


არის მისია Inn Haunted?

რივერსაიდში, ყველაზე დამთრგუნველ ადგილას, რა თქმა უნდა, არის ცნობილი Mission Inn ..

Mission Inn არის ძველი შენობა და ძალიან საშინელია რამდენიმე უაღრესად ელეგანტური და ძვირადღირებული ოთახში. სანამ ინის სტუმრები სარგებლობენ თანამედროვე კეთილმოწყობით, როგორიცაა გარე ოლიმპიური აუზი და პირველი კლასის ფიტნეს ცენტრი, კატაკომბები, რომლებიც შენობის ქვეშ მდებარეობს მთის რუბიდუს მიმართულებით, ახლა დახურულია. Jr High– ში არსებობდა და იყო განხილვის დიდი თემა, მაგრამ ამგვარი ჭორების მსგავსად, არავინ ყოფილა მათში და არც არავინ იცნობდა ვინმეს. ეს იყო 90 – იანი წლების ბოლოს. ჭორები The Mission Inn– ის განადგურებული კატაკომბების შესახებ საბოლოოდ ჩაწვა საწოლზე .. ერთ – ერთ კატაკომბაში გათხრილი სამშენებლო თხრილი. ამან მართლაც მოაგვარა საქმე. მისიის ინის ერთ ახლანდელ თანამშრომელს ახსოვს, ხანდაზმულ ჯენტლმენს ერთხელ მიეცა ოთახი შენობის ერთ – ერთ ზედა სართულზე, რადგან 1939 წლის რემოდელირების გამო ქვედა სართულის ოთახები არ იყო ხელმისაწვდომი. მეორე დილით, როდესაც ჯენტლმენი იყო ჰკითხა, იყო თუ არა მისი საცხოვრებელი ადეკვატური, მან თქვა, რომ მან უთხრა ამ მუშაკს, რომ ყველაფერი კარგადაა და მეზობელ ოთახში სიმღერაც კი სიამოვნებდა. როდესაც უთხრეს, რომ იატაკზე ერთადერთი მოიჯარე იყო, მოხუცი თითქმის გარდაიცვალა რა

მისია ინნი სავარაუდოდ მიესადაგება მილერებს, 12 -ოთახიანი კოტეჯის პირველ მფლობელებს, სადაც ახლა არის აუზი. სასტუმროს არსებული სტრუქტურა დაიწყო 1900 წელს და დასრულდა დაახლოებით 1947 წელს. ეკუთვნის ჯერ C.C. მილერი და შემდეგ მის შვილს ფრენკს მიჰყიდეს გარდაცვალებამდე ცოტა ხნით ადრე, 1900 წელს. ფრენკის და, ალისა, როგორც ამბობენ, მას ვისაც სიმღერა უყვარს მუშაობის დროს, მართავდა სასტუმროს 40 -იანი წლების ბოლოს მის გარდაცვალებამდე.

ქვემოთ მოყვანილი სიები არის მისია ინის ყველა ოთახი, რომლებიც მოხსენიებულია, როგორც დევნილები. ოთახი 215 აცხადებს, რომ ლურჯი შუქები ბოულინგის ბურთის ზომისაა 215 ოთახში.

ალისა მილერის ('დეიდა ალისა') ოთახი, მე -4 სართული, სამხრეთ -აღმოსავლეთ კუთხე. ეს ორ დონის ოთახი ძალიან აქტიურია .. ცივ ლაქებზე, შეხებებზე, მოჩვენებებზე. ალისას ძლიერი ყოფნა.

საქორწილო საქორწილო ლუქსი ალისა მილერის ოთახის მოპირდაპირედ. იყო არაერთი ცნობა იმის შესახებ, რომ ადამიანები აიძულა ან უფრო სწორად ჩქარობდნენ ამ ორ დონის ოთახის სპირალურ კიბეზე ასვლისას. 1993 წელს წყვილმა თაფლობის თვის ღამეს ოთახი დატოვა შუაღამის შემდეგ, როგორც კი ამბობდნენ, რომ კიბის საფეხურზე აიყვანეს.

კატაკომბები. რა კატაკომბაა ცოტა შემაძრწუნებელი, არა? მისიის ინთან ყველაზე ახლოს იყო მიწისქვეშა მუზეუმი. მისი შემოღობამდე ითვლებოდა, რომ სამშენებლო მუშაკი ძველ მონაკვეთში ჩადიოდა 1/4 მილის მოშორებით, რომ ის არ არსებობდა, მაგრამ როგორც ბოლო გათხრებმა და ახალმა მშენებლობამ აჩვენა კატაკომბები მართლაც არსებობდა. გზა Mt Rubidoux .. უკან Mission Inn– ში, იყო უზარმაზარი აქტივობა ფოიეს მიდამოებში წლების განმავლობაში, სასტუმროს ხელახალი გახსნის შემდეგ, 1992 წელს. სასტუმროს მერხების თანამშრომელმა ხელახლა გახსნისთანავე თანამდებობა დატოვა ვიღაცის ნახვის შემდეგ. ამ მხარეში გვიან ერთ საღამოს.

ფრენკ მილერის ოთახი The Mission Inn- ში, მე -4 სართული, ჩრდილო -აღმოსავლეთი კუთხე. ერთ -ერთი ერთადერთი ოთახი, რომელიც არ აღუდგენიათ ინის დახურვისას 1985 წლიდან 1992 წლამდე. შესაძლოა ახლა საბანკეტო ოთახი ავტორის რიგის ბოლოს .. ბატონი მილერის ძლიერი ყოფნა გაჟღენთილია ოთახში.

როგორც ჩანს, თითქმის ყველა სადარბაზო ასვენებს მისიის ინს. სასტუმროს მთელ დარბაზში გაუჩინარებული სტუმრების უმეტესი ნაწილი დაფიქსირდა, განსაკუთრებით ავტორის რიგის გასწვრივ, დაფარული დერეფანი ალისა მილერის ოთახის მახლობლად, მე -2 და მე -4 სართულის დერეფნებში, პარალელურად აუზი, მომსახურების არე დერეფანი მისიის სასადილო ოთახის უკან .. მისიის სასადილო ოთახი ასევე ცნობილია როგორც ესპანური სასადილო ოთახი, რომელიც ჩანს ჭერთან ახლოს, შესასვლელი კედლიდან, ეზოდან, უკანა კედლისკენ. როტონდაში იყო შემთხვევითი ხილვები. ტერიტორია დახურული იყო საზოგადოებისთვის ხელახალი გახსნის შემდეგ, მაგრამ მას შემდეგ გაიხსნა საცალო სივრცე დაახლოებით 1997 ან 1998 წლებში. ესპანურ ტერასაზე ვიზიტორებმა განაცხადეს ცივი ადგილების და მგრძნობიარე შეგრძნებების შეგრძნება, განსაკუთრებით ლინკოლნის ბიუსტის მიმდებარე ტერიტორიაზე, განსაკუთრებით მას შემდეგ, რაც ის იყო შეკვეთილი და შემუშავებული გვიან ელის მილერის მიერ, რომელიც უბრალოდ მოკვდა მისი დასრულების დღეს.


აღმოაჩინეთ Fairmont Sonoma Mission Inn & Spa, რომელიც არის კალიფორნიის მისიის არქიტექტურულად ზუსტი ასლი მინერალური წყლების თავზე.

Fairmont Sonoma Mission Inn & Spa, 2014 წლიდან ამერიკის ისტორიული სასტუმროების წევრი, თარიღდება 1927 წლით.

მიუხედავად იმისა, რომ კურორტი თავისთავად თარიღდება 1900 -იანი წლების დასაწყისში, მიწა, სადაც ის ცხოვრობს, საუკუნეების განმავლობაში იყო დასახლებული ადამიანებით. ზოგიერთი უძველესი ზღაპარი ამ ტერიტორიის შესახებ მოიცავს ოთხ დიდ მშობლიურ ამერიკულ დასახლებას. ეს თემები სპეციალურად შეიკრიბნენ ადგილობრივი ცხელი წყლების გარშემო მათი სამკურნალო და სულიერი თვისებების გამო. შემდეგ, 1840 -იან წლებში მიწა შეიძინა ექიმმა ტ.მ. ლევენვორთი, ნიუ -იორკის გადანერგვა, რომელიც მუშაობდა როგორც ექიმი, ასევე საეპისკოპოსო მსახურება. ამ ტერიტორიას "აგუა რიკას მეურნეობა" უწოდეს, ლივენვორტმა ააშენა ქვეყნის მასიური ქონება. საბოლოოდ, ექიმმა მიყიდა ფერმა და მისი დამხმარე საშუალებები კაპიტან ჰენრი ე ბოიესს 1883 წელს. თავად ბოიესი იყო ბრიტანეთის სამეფო საზღვაო ძალების ყოფილი ოფიცერი, რომელიც ემიგრაციაში წავიდა კალიფორნიაში ინდოეთში ინდიგო პლანტაციის გაშვების შემდეგ. კაპიტანმა იცოდა Leavenworth– ის საკუთრებაში არსებული მინერალური წყაროების შესახებ და დაინახა შესაძლებლობა, რომ იგი გადაექცია ჯანმრთელობის მდიდრულ თავშესაფრად. ყიდულობდა ლივენვორთიდან 75 ჰექტარს, ბოიესმა სწრაფად დაიწყო კურორტის განვითარება. მან სპეციალურად დაიწყო ბურღვა მიწის სიღრმეში, რათა იპოვოს წყლის ნამდვილი წყარო. თუმცა, მის აღმოჩენას წლები დასჭირდა. რამდენჯერმე 70 ფუტის სიღრმეზე ჩაძირულმა ბოიესმა საბოლოოდ აღმოაჩინა მიწისქვეშა ნაკადი წყაროებით, ცხელი 112 გრადუსით 1895 წელს. არსებული წყლის რაოდენობა იმდენად დიდი იყო, რომ კაპიტანმა შეაფასა, რომ მას შეეძლო დღეში 100,000 გალონის გამომუშავება. მისი საქმე

გახარებულმა ბოიესმა მაშინვე დაიწყო აგუა რიკას მეურნეობის გარდაქმნა მისი ჯანმრთელობის უკანდახევის მთავარ ობიექტად. თავდაპირველად ერთი, მოკრძალებული ხის სტრუქტურა, ბოიესმა შეძლო ბრწყინვალე ორსართულიანი სასტუმროს შექმნა, როდესაც პროექტში ჩაერთნენ ინვესტორები A.E. Parramore და Rudolph Lichtenburg. ნაღდი ფულის შევსებამ ბოიესს საშუალება მისცა დაემატებინა პატარა თეატრი, კლუბის სახლი და რამდენიმე პატარა კაბინა. სულ მალე, კურორტის გარშემო გაჩნდა პატარა საზოგადოება, რომელიც ადგილობრივად ცნობილი იყო როგორც "ბოისის ცხელი წყლები". კურორტმა თავად მიიღო სახელი "Boyes Hot Springs Hotel". მე -19 საუკუნის ბოლოსთვის კურორტი - ისევე როგორც მიმდებარე სოფელი - გახდა ერთ -ერთი ყველაზე ხშირად დასასვენებელი ადგილი სონომის ხეობაში. ათასობით დამსვენებელმა დაიწყო დიდი რაოდენობით ჩამოსვლა, 1896 წლისთვის დაესწრო 4000 -ს - ვიზიტების თითქმის 400% -იანი ზრდა, როდესაც ის პირველად გაიხსნა რამდენიმე წლის წინ! წარმატებამ შთააგონა ბოიესი 1902 წელს შეაერთო Boyes Hot Springs Hotel. ბოიესი საბოლოოდ პენსიაზე გავიდა ორი წლის შემდეგ, რის გამოც ბიზნესი მენეჯმენტის გუნდის ხელში დარჩა. კაპიტანმა კურორტზე 15 ჰექტარი გამოყო თავისი პირადი სარგებლობისთვის, ააშენა პატარა სამრევლო სახელწოდებით "ელ მირადორი". იმავდროულად, კურორტის პოპულარობა განუწყვეტლივ იზრდებოდა. მენეჯმენტის ჯგუფმა დაამატა კიდევ რამდენიმე ობიექტი, მათ შორის კარვების კაბინები, აბანოები და საცურაო აუზი. ადგილზე იყო ჩამომსხმელი ქარხანაც კი, რომელიც მუშაობდა 1960 -იან წლებამდე.

სამწუხაროდ, კურორტზე ხანძარი გაჩნდა 1923 წელს, როდესაც ზოგიერთმა მუშაკმა აანთო რამდენიმე მცენარე, ხოლო მათ ამოიღეს რამდენიმე საფუტკრე. მიუხედავად პერსონალის ძალისხმევისა, რომ გააკონტროლონ ცეცხლი, ჯოჯოხეთი გავრცელდა მთელ ადგილას და ქვემოთ ბოიესის ცხელ წყაროებში. მან სრულიად გაანადგურა Boyes Hot Springs სასტუმრო და მიმდებარე ქალაქგარე. სანამ მეზობელი საზოგადოება რამდენიმე თვეში აღდგა, კურორტი ნანგრევებად დარჩა. სამი წლის შემდეგ დანიშნულების ადგილის ხსნა მოვიდა, თუმცა ერთხელ Sonoma Properties Company– მა შეიძინა მთელი საიტი. ფრედ პარტრიჯმა და რუდოლფ ლიხტენბერგმა - რომლებმაც ადრე დააფინანსა Boyes Hot Springs Hotel - სპეციალურად მოახერხეს პროექტი და ჩააბარეს 600,000 აშშ დოლარი ახალი კურორტის განვითარებაში. ორმა მამაკაცმა დაიქირავა არქიტექტორი ჯოზეფ ლ. სტიუარტი კურორტის დიზაინში, ხოლო როსკო ვ. ლიტფილდმა უზრუნველყო შრომა. მათ სტიუარდს და ლიტფილდს დაავალა აეშენებინათ ბრწყინვალე ობიექტი, რომელიც ემსგავსებოდა ისტორიული სტრუქტურების არქიტექტურას, რომელიც ამშვენებდა ლანდშაფტს. ამრიგად, ახალ დაწესებულებაში გამოჩნდა ესპანეთის მისიების ხატიანი სამრეკლო, სხივიანი ჭერი და წითელი კრამიტით დაფარული იატაკები, რომლებიც ერთ დროს კალიფორნიის კოლონიურ წარსულს განსაზღვრავდნენ. მაგრამ კურორტი ასევე შეიცავს უამრავ ახალ, უახლეს მახასიათებელს, როგორიცაა შიდა სანტექნიკა და ელექტრო განათება. 100 -ვე ნომრმა მიიღო საკუთარი სველი წერტილი და სატელეფონო სერვისებზეც კი ჰქონდა წვდომა.

ახალი კურორტი გაიხსნა როგორც "Boyes Hot Springs Hotel" გრანდიოზული გალა 1927 წლის აგვისტოში. მიუხედავად ამისა, პარტრიჯმა და ლიხტენბერგმა შეცვალა სახელი მისი დებიუტიდან მხოლოდ ექვსი თვის შემდეგ "Sonoma Mission Inn". იმედი იყო, რომ დანიშნულების ადგილი გამოიყენებდა ადგილობრივ ინტერესს იმ ისტორიული სტრუქტურების მიმართ, რომლებიც სონომის მოედანზე იდგა ახლომდებარე სონომას. რამდენიმე თვის განმავლობაში, კურორტმა სწრაფად განაახლა თავისი სტატუსი, როგორც ერთ -ერთი ყველაზე მოსახლეობის შვებულება მთელ კალიფორნიაში. საცხოვრებელზე მოთხოვნა იმდენად გაიზარდა, რომ მენეჯმენტმა ერთი ღამის განმავლობაში $ 7,50 დააკისრა, მაშინ როდესაც სხვა სასტუმროები ამ რეგიონში მხოლოდ დოლარს იხდიდნენ. თუმცა, ეს კეთილდღეობა არ გაგრძელებულა, რადგან დიდმა დეპრესიამ მოულოდნელად შეამცირა ინტერესი Sonoma Mission Inn– ში ჯავშნის დაჯავშნის მიმართ. ეკონომიკურმა კატასტროფამ აიძულა Sonoma Properties Company შეიტანოს განცხადება გაკოტრების მიზნით, 710,500 აშშ დოლარის ოდენობის ვალდებულებების შესახებ 660,00 აშშ დოლარის სამხრეთით. მიტოვებული, კურორტის უმეტესი ნაწილი სწრაფად კვლავ ავარიულ იქნა. მხოლოდ კოტეჯებმა აარიდეს თავი ყოველგვარ უგულებელყოფას, რადგან ისინი გახდნენ კერძო რეზიდენცია რამდენიმე გამოჩენილი ოჯახისათვის. ემილი ლონგმა შეიძინა საიტი 1933 წელს და მილიონობით ინვესტიცია ჩადო გარემოს განახლებაში. ის, რაც მან მიაღწია, სხვა არაფერი იყო სანახაობრივი. ლონგის მეურვეობამ გამოიწვია კურორტის მოკლე რენესანსი, რომელიც გაგრძელდა ათწლეულის განმავლობაში.

მეორე მსოფლიო ომში წყნარი ოკეანის თეატრიდან დაბრუნებული ჯარისკაცებისა და მეზღვაურების მოკლე დასვენების შემდეგ, ემილი ლონგმა გადასცა კონტროლი Sonoma Mission Inn– ზე სასტუმროს მეპატრონეებს E.B. დეგოლია და ჯორჯ ტ. ტომპსონი. ორი მამაკაცი უკვე სტუმართმოყვარეობის დამთავრებული პროფესიონალები იყვნენ, რომლებიც მართავდნენ ცნობილ ადგილებს, როგორიცაა სერ ფრენსის დრეიკის სასტუმრო, რანჩ რაფაელი და Benbow Inn (ამერიკის ისტორიული სასტუმროების კიდევ ერთი წევრი). ტომპსონი სპეციალურად დარჩა ინვესტიცია კურორტის მომავალში და განაგრძო მისი მართვა 1963 წლის გარდაცვალებამდე. Sonoma Mission Inn– ის მეთვალყურეობის ქვეშ იყო სონომის ხეობაში გავლისას ღირსეული ადამიანების, სპორტსმენებისა და კინოვარსკვლავების არჩეული ადგილი. რამოდენიმე პროფესიონალურმა სპორტულმა გუნდმა - ჩიკაგოს დათვების ჩათვლით, გრინ ბეი პაკერსმა და დეტროიტ ლომებმა - დაჯავშნეს სასტუმრო ოთახებიც კი, როდესაც ისინი ბეის ზონისკენ მიემართებოდნენ. საბოლოოდ, ტომპსონის ცოლმა ვეიმ მიჰყიდა ადგილმდებარეობა ქონების მაგნატს რიჩარდ ბრისტოლს. მან, თავის მხრივ, მიჰყიდა იგი ედუარდ ჯ. Safdie- ს 1980 წელს. Safdie– მ წამოიწყო მრავალმილიონიანი რემონტი, რამაც შექმნა ისეთი ხატოვანი ობიექტები, როგორიც არის ამჟამინდელი ევროპული სტილის სპა. დღეს ეს ბრწყინვალე დანიშნულება არის Fairmont Hotels and Resorts– ის ნაწილი და მოქმედებს როგორც „Fairmont Sonoma Mission Inn & Spa“. სონომის ხეობაში რამდენიმე ადგილია უკეთესი მშვენიერი ისტორიული დასვენებისთვის, ვიდრე ეს ბრწყინვალე კურორტი.

Fairmont Sonoma Mission Inn & Spa ცხოვრობს Boyes Hot Springs– ის სამეზობლოში, სონომის რაიონში, რომელიც ოდესღაც მისი დამოუკიდებელი დასახლება იყო. თავად სონმონა არის კალიფორნიის ერთ -ერთი ყველაზე ისტორიული საზოგადოება, რომელიც შეიქმნა მისიის ადგილზე სან ფრანცისკო სოლანო 1835 წელს. იგი სპეციალურად დაარსდა როგორც სამხედრო ფოსტა მექსიკელმა სამხედრო ოფიცერმა მარიანო გვადალუპე ვალეხომ, რომელიც გაგზავნილი იყო ჩრდილოეთით რუსული კვლევების გამოსაძიებლად. რეგიონისკენ. მისია სან ფრანცისკო სოლანო თავად ათწლეულით თარიღდება და შეიქმნა როგორც კალიფორნიაში არსებული ფრანცისკანული მისიებიდან უკანასკნელი და ყველაზე ჩრდილოეთი. მამა ხოსე ალტიმირა ხელმძღვანელობდა ადგილს, მართავდა მას მექსიკის მთავრობის დახურვამდე 1833 წელს. საბოლოოდ, მარიანო გუადალუპე ვალეხომ მისია ციხე -სიმაგრედ გადააქცია, რომელსაც ის გამოიყენებდა როგორც შემაკავებელი ყოველგვარი უცხოური ხელყოფის წინააღმდეგ ყურის არეში. რაც უფრო მნიშვნელოვანია, ვალეხოს ახალი ბაზა საჭირო სამხედრო დახმარებას გაუწევდა El Presidio Real de San Francisco– ს, რომელიც იყო მექსიკის მთავარი სამხედრო ინსტალაცია ცენტრალურ კალიფორნიაში. ბაზის ცენტრალური კომპონენტი იყო სონომას ყაზარმა, რომელიც მთელი გარნიზონის შტაბს წარმოადგენდა. მალევე, პატარა ციხე მალე გაჩნდა ახალი ციხესიმაგრის გარშემო, რომლის ცენტრი იყო სონომა პლაზა. საბოლოოდ ვალეხომ დაასახელა ახალი ქალაქი "პუებლო დე სონომა". ისტორიკოსები დღეს თვლიან, რომ ვალეხომ აღმოაჩინა სახელი "სონომა" ადგილობრივი ამერიკელი ტომისგან, შესაძლოა ვინტუნის ჯგუფისგან.

პუებლო დე სონომამ განაგრძო სან -ფრანცისკოს ელ პრეზიდიოს მხარდაჭერა 1846 წლამდე, როდესაც ამერიკელი დასახლებების ნაწილმა დაიკავა სონომა პლაზა. კაპიტან ჯონ ჩარლზ ფრემონტის ხელმძღვანელობით ჯგუფმა დაიპყრო ციხე და მისი გარნიზონი ტყვედ აიყვანა. მათ გამოაცხადეს ქალაქი თავიანთი ახალი ქვეყნის დედაქალაქად - კალიფორნიის რესპუბლიკა - და აღმართეს "დათვის დროშა" ფუძეს ზემოთ. (საინტერესოა, რომ დროშა თავდაპირველად იყო შემუშავებული უილიამ ტოდის მიერ, რომელიც იყო მომავალი პირველი ლედის მერი ტოდ ლინკოლნის ძმისშვილი.) რესპუბლიკა დიდხანს არ გაგრძელებულა, რადგან ისინი ამბოხებულებმა მალევე ჩაბარეს კონტროლი შეერთებულ შტატებზე. შეიჭრა ახლომდებარე საპორტო ქალაქი მონტერეი, როგორც მექსიკა-ამერიკის ომთან დაკავშირებული უფრო დიდი მოვლენების ნაწილი. როგორც ასეთი, ანკლავი გახდა ტერიტორია, რომელსაც შეერთებული შტატები მართავს, თუმცა მან დაკარგა სტატუსი, როგორც რეგიონალური მმართველობის ცენტრი. მან განაგრძო ჯარისკაცების განთავსება სონომა ყაზარმაში, თუმცა, მათ შორის აშშ -ს საზღვაო ქვეითთა ​​და არმიის დრაგუნების კომპანია. გენერალ -მაიორმა პერსიფორ სმიტმა ასევე გამოიყენა ყაზარმები, როგორც მთავარი ადმინისტრაციული ოფისი ახლადშექმნილი წყნარი ოკეანის დივიზიისათვის - განსხვავება, რომელიც მან შეინარჩუნა მომდევნო ექვსი წლის განმავლობაში. მაგრამ სონომამ საბოლოოდ დაკარგა თავისი პოზიცია, როგორც სამხედრო ინსტალაცია 1850 -იანი წლების დასაწყისში, როდესაც ახლომდებარე ქალაქმა ბენიციამ გახსნა საკუთარი ობიექტები.

ძლიერი სამოქალაქო ეკონომიკა წარმოიშვა მას შემდეგ, რაც სონომამ გადააბიჯა სამხედრო ბაზას. მაღაროელები კვლავ მიემგზავრებოდნენ რეგიონში კალიფორნიის ოქროს პიკის კვალდაკვალ, ბევრი მიდიოდა სონომაში, რათა დაეკმაყოფილებინა მათი ყველა საჭიროება. ზოგიერთმა პროსპექტორმა სჯეროდა, რომ ქალაქის მიმდებარე ტერიტორია მწიფდებოდა ოქროს მოპოვებისთვის, რამაც გამოიწვია მიწის სპეკულაცია. როგორც ასეთი, სონომამ სწრაფად განიცადა მოსახლეობის ბუმი, რამაც დაინახა, რომ მისი ზომა ექსპონენციალურად გაიზარდა. მან ასევე დაიწყო ადგილობრივი ტურიზმის ინდუსტრიის განვითარება, რომელმაც ააშენა ათობით სასტუმრო მთელ ქალაქში. სონომას მონახულების ინტერესი დარჩა, მაშინაც კი, მას შემდეგ რაც ოქროს მოპოვების სიგიჟე დიდი ხანია ჩაქრა. სწორედ ამ გარემოში შეძლო კაპიტანმა ჰენრი ე ბოიესმა ააშენა თავისი ცნობილი კურორტი. დაახლოებით იმავე დროს უნგრელი გრაფი აგოსტონ ჰარასტი ჩავიდა სონომაში. ქალაქის აღმოსავლეთით ასობით ჰექტარის შეძენისას მან ააშენა ბრწყინვალე ქონება სახელწოდებით "Buena Vista". შემდეგ ჰარასტიმ გააგრძელა ათასობით ევროპული ყურძნის ვაზის დარგვა მთელ ტერიტორიაზე, შექმნა პირველი თანამედროვე ვენახი ამ მხარეში. ბუენა ვისტამ საფუძველი ჩაუყარა კალიფორნიის ღვინის ინდუსტრიას და გადააკეთა სონომის მთელი ველი ამერიკის მთავარ მეღვინეობის რეგიონად. დღეს სონომა ერთ -ერთი ყველაზე მონახულებული ადგილია ცენტრალურ კალიფორნიაში. აქ არის ცნობილი სონომას საერთაშორისო კინოფესტივალი, ისევე როგორც შეერთებული შტატების რამდენიმე საუკეთესო ღვინის ქარხანა. Sonoma ასევე შეიცავს რამდენიმე ცნობილ ისტორიულ ადგილს, მათ შორის Sonoma Plaza, რომელიც აშშ -ს შინაგან საქმეთა სამინისტრომ აღიარა, როგორც ეროვნული ისტორიული ღირსშესანიშნაობა.

როდესაც არქიტექტორმა ჯოზეფ ლ სტიუარტმა დაიწყო Boyes Hot Springs სასტუმროს მშენებლობა, მან შთაგონების წყაროდ აირჩია ესპანეთის კოლონიური აღორძინების სტილის არქიტექტურა. ასევე ცნობილია როგორც "ესპანური ეკლექტიკური", ეს არქიტექტურული ფორმა არის თემების წარმოდგენა, რომლებიც ჩვეულებრივ ჩანს ადრეულ ესპანურ კოლონიურ დასახლებებში. ორიგინალური ესპანური კოლონიური არქიტექტურა ისესხა დიზაინის პრინციპები მავრიკული, რენესანსული და ბიზანტიური ფორმებისგან, რამაც წარმოუდგენლად დეკორატიული და დახვეწილი გახადა. The general layout of those structures called for a central courtyard, as well as thick stucco walls that could endure Latin America’s diverse climate. Among the most recognizable features within those colonial buildings involved heavy carved doors, spiraled columns, and gabled red-tile roofs. Architect Bertram Goodhue was the first to widely popularize Spanish Colonial architecture in the United States, spawning a movement to incorporate the style more broadly in American culture at the beginning of the 20th century. Goodhue received a platform for his designs at the Panama-California Exposition on 1915, in which Spanish Colonial architecture was exposed to a national audience for the first time. His push to preserve the form led to a revivalist movement that saw widespread use of Spanish Colonial architecture throughout the country, specifically in California and Florida. Spanish Colonial Revival-style architecture reached its zenith during the early 1930s, although a few American businesspeople—including Patrick J. Kennedy—continued to embrace the form well into the late 20th century.


Five things you may not know about Riverside’s Mission Inn

Mission Inn Museum docent Sally Beaty stands in front of Tiffany stained glass windows in the inn's St. Francis of Assisi chapel on Wednesday, Aug. 31.

The Mission Inn's St. Francis of Assisi chapel features Tiffany stained glass windows and an ornate Mexican altarpiece.

The Mission Inn's St. Francis of Assisi chapel was designed to showcase Tiffany stained glass windows and a Mexican altar screen.

A Buddha statue from Japan sits in the Ho-O-Kan room at Riverside's Mission Inn.

The altarpiece in the chapel at the Mission Inn was imported from Mexico by inn builder Frank Miller.

The life-size figures under the clock at the Mission Inn were completed in 1953.

The rotating life-size figures under the Anton clock at the Mission Inn were added by Frank Miller's daughter, Allis Miller Hutchings.

The public rarely sees the rooftop Alhambra Court at Riverside's Mission Inn, which was used for roller skating and tennis in the 1920s.

A millstone from one the Riverside area's first grist mills is embedded in the sidewalk outside the Mission Inn.

The Mission Inn, a Riverside icon known for its eclectic history and charm, has starred in articles, movies and books, including the opening scene of a 2009 Anne Rice novel.

Along with architectural styles and furnishings from around the world, the inn contains dozens of stories &ndash some of them mysterious even to those who know the place best.

Mission Inn Museum docents such as Sally Beaty, who leads tours, still get questions to which they don&rsquot have answers and stumble across previously unknown facts about Frank Miller and the historic hotel he built.

&ldquoThat&rsquos part of the fun because we learn new things all the time,&rdquo said Beaty, who has been a docent since 2011.

Inn guests are often told that one of the hotel&rsquos early resident macaws bit the finger of a visiting Albert Einstein. And during a 1909 stay, President William Howard Taft was offended by Miller&rsquos gesture of providing a sturdier, custom-made chair that could handle the bulky commander-in-chief.

But not everyone has heard that Miller planned hotel additions that were never built, including a replica of Sevilla, Spain&rsquos Giralda bell tower, at the corner of Orange Street and Mission Inn Avenue.

var _ndnq = _ndnq || [] _ndnq.push([’embed’])

The Mission Inn Foundation, which keeps archives and runs the museum, has a committee dedicated to researching hotel history. Some of its discoveries are shared with the public through tours, like one beginning in October that will focuson the inn&rsquos art collection.

Some stories connected to the inn may never be known.

Riverside’s most famous hotel is the subject of plenty of stories, but if you think you’ve heard them all, think again.

BUDDHA STATUE

ერთეული:Buddha statue

წელი: Created in the 1800s. Bought for the Inn in 1925.

აღწერა: A 73-inch-high figure covered in black-and-red lacquer and gold leaf.

Back story: The statue can be seen in the 1975 movie “The Wild Party,” starring James Coco and Raquel Welch and filmed in Riverside. A long-told story claims the buddha survived an earthquake that destroyed the Japanese temple in which it resided, but local historians say there’s no evidence of that.

ANTON CLOCK WITH CHARACTERS

ერთეული: Anton clock with characters.

წელი: The original clock was made in 1709 in Nuremberg, Germany. The figures that appear underneath were added in 1953.

აღწერა: A replica of the clock face overlooks the Inn’s Spanish wing. A set of four characters below &ndash explorer Juan Bautista de Anza, Father Junipero Serra, St. Francis of Assisi, and a California Indian accompanied by a bear &ndash were designed to rotate so a different one shows every 15 minutes.

Back story: Miller’s daughter, Allis Miller Hutchings, had the idea to add the rotating characters. Worried that the addition wouldn’t be completed before she died, hotel employees dressed up as the figures to demonstrate the finished clock for their mistress.

MILLSTONE FROM RUBIDOUX GRIST MILL

ერთეული: Millstone from Rubidoux grist mill.

აღწერა: The old grinding stone is one of two embedded in brickwork along the inn’s Orange Street side.

Back story: Miller collected many pieces of decor and artifacts for the Inn on his world travels, but he also included objects from closer to home. The millstones were reportedly from the area’s first grist mill, established by Louis Robidoux in the mid-1800s.

ქ. FRANCIS OF ASSISI CHAPEL

ერთეული: St. Francis of Assisi chapel.

წელი: Built about 1931.

აღწერა: The chapel includes Tiffany stained glass windows and an altar screen of carved cedar covered in gold.

Back story: Because of Miller’s reputation as a collector, he heard about the altarpiece, created in the 1700s by miners in the Mexican state of Guanajuato. Miller bought it, sight unseen, for $5,000 and it arrived in Riverside in pieces with no instructions to reassemble it.

ALHAMBRA COURT AND CARMEL DOME

ერთეული: Alhambra Court and Carmel Dome

წელი: The dome was completed in 1911. The court and adjacent suites were built in 1921.

აღწერა: A rooftop terrace and suite topped with a terra cotta dome

Backstory: Cutouts in the dome provide long-distance views, including one of Mount Rubidoux that let hotel staff know guests were coming back from Easter sunrise service and would want brunch. The courtyard was used for tennis and roller skating in the 1920s.

After Miller&rsquos grandchildren sold the hotel in 1956, the new owner modernized the place and auctioned off hundreds of pieces of art and artifacts, Beaty said.

A few paintings were later found by the nonprofit Friends of the Mission Inn, who bought them back for display in the hotel. Other items may never be found. And some artifacts that remain in the hotel have mysterious origins.

&ldquoFrank Miller was a wonderful collector, but he kept very poor notes,&rdquo Beaty said.


Mission Inn History

The vast history of the Mission Inn dated back to at least a century down the line when it began as a tiny boarding house with twelve rooms. It also revolves around the family of C. C. Miller, a civil engineer that immigrated and settled in Riverside in 1874 with the sole intention of constructing a water system. In 1880, C.C. Miller’s son, Frank Miller, purchased the land and rapidly expanded it with the help of Arthur Benton, a prominent architect, and Henry Huntington, a railroad baron. The official opening of today’s Mission Inn first wing by Miller was in 1903. The growth of the building was gradual, with each new side illustrating Miller’s adventures throughout Asia and Europe as well as the architectural innovations.

Hosting Special Guests

Numerous dignitaries and celebrities have been known to frequent the Mission Inn over the years. It has a Presidential Lounge that pays homage to ten United States Presidents hosted. The current bar commemorates the visit of President Theodore Roosevelt in the year 1903 and the room part once hosted the wedding of Richard Nixon and Patricia. There are different signature cocktails used by guests to toast to the famous guests to the Lounge, with examples including the Lemon Drop for Herbart Hoover and JFK’S Cosmopolitan.

Throughout Riverside’s history, Mr. Miller was known to accommodate famous guests who frequented the Inn. At the center of the lobby, there was a notable extraordinary and a bit large chair uniquely designed for President Taft. President Taft weighed approximately 350 pounds and stood six feet five inches tall, which made him struggle with usual amenities. At some point, rumor had it that he got stuck in a bathtub at the White House.

The Bell Collection Owned by Miller Family

Frank Miller toured throughout Asia and Europe, and always returned with numerous collections from his many trips. Frank was susceptible to giving in to great bargains including paintings, a bell, antique furniture or statuary. The artifact compilation of this family at one time exceeded 800, with the current count being 400 items distributed at the hotel and spa of Mission Inn. The Mexican restaurant’s Cantina section nicely holds the temple bell of Nanking. It happens to be among the very first artifacts that originated from China following the 1912’s Boxer Rebellion.

A.D. 1247, Christendom’s oldest dated bell, is yet another treasured Miller family piece. This prized collection is currently displayed right outside the famous restaurant. Mr. Miller bought it during one of his trips to England as well as two additional ones for approximately 25 bucks each. A shopkeeper purchased the next two bells while the former one remained in the Inn.

In discussing the history of the Mission Inn, it is essential to take note of its priceless treasures including the wedding chapels surrounding a Spanish-inspired courtyard called the Atrio. The Atrio’s key features include smooth flagstones as well as a bronze fountain that is Italian-inspired. Timeless wedding celebrations took place at the spot in question. The Chapel of St. Francis of Assisi, completed in 1931 has decorations made from priceless treasures derived from different regions around the world. Precious glass panels acquired from Louis Comfort, superbly accent the chapel’s grand walls.

Hard Times following Change of Inn’s Ownership

The Mission Inn had four wings by 1931 in addition to a labyrinth of towers, gardens, winding stairways, and arches that surrounded the whole city block. The interior part incorporated artifacts and arts that Miller purchased from different regions of the nation and across the globe. Even after Miller died in 1935, his family never ceased to operate the Inn until 1956 when a San Francisco-based hotel-man, Benjamin Swig, purchased it. Swig sold close to a thousand artifacts and artworks of the hotel in a move to revive the failing Inn whose business was under the threat of competitors such as a near Palm Springs. Despite the effort, the popularity of the Inn still dwindled and struggled through multiple ownership and recurrent financial crises.

Reviving the Hotel

In 1969, citizens became concerned about the hotel’s situations and formed a group dubbed “Friends of Mission Inn”. This organization had volunteering members whose primary objective was the promotion of the Inn’s business and protecting its historic collections. Riverside Redevelopment Agency bought the Inn in 1976 as its financial woes worsened. Following the efforts of government officials and local advocates, Mission Inn became the Nation’s Historic Landmark in 1977. This move made the Mission Inn one of the sites holding a historical importance. The city revived the hotel and kept it thriving for almost nine years before selling it to a private development firm based in Wisconsin. In June 1985, the company closed the Inn to begin a 50 million dollar renovation project of seven years.

In December 1988 as the restorations were nearly coming to an end, the hotel once again became bankrupt. The situation remained the same for three years with no potential buyer. Luckily in 1992, Duane Roberts, a local Riverside entrepreneur bought the Inn and reopened it successfully for business. The hotel gradually regained its place as a notable Southern California’s premier destination, and its legacy will go on for several years to come.

Mission Inn as a Current Living Museum

Currently, there are daily tours offered by the Mission Inn Museum and while here you acquaint yourself with the history of this Riverside-based legendary hotel. The tour routes and times aren’t fixed but rather subject to availability. The charges are 13 dollars per head and complimentary for children under the age of 12. Each walking tour will last you approximately 75 minutes, with the opening hours being 9.30 in the morning to 4.00 at the evening, excluding the holidays.

Based on this information concerning the history of the Mission Inn, it is clear that it is America’s unique hotel. It also served as a home, mission, a boardinghouse, an art gallery, a museum, a monastery, and a shrine of an aviator. It integrates the best features of all the mentioned things. When in California, you should make a point of visiting this famous historical site located in the heart of Riverside. If you haven’t been here, you clearly need to experience the incredible history and get a firsthand view of the famous collection of the Miller family. It is clearly, a must-visit spot that will give you a memorable and fantastic time of your life.


Cape May's Tourism Roots

Then in the mid-1700’s, the island began to emerge as a resort for visitors from Philadelphia. Visitors first traveled here by horse-drawn wagons and stagecoaches. As transportation options evolved, they came by steamship and railroad. By the 1830’s, Cape Island began to attract the elite of New York, Baltimore, and Washington in addition to Philadelphia. Hotels, music pavilions, and a grand boardwalk emerged.

And then in 1878, a devastating fire destroyed 35 acres of downtown and burned down many of the grand hotels and private cottages that had been built to accommodate wealthy travelers. After this historic fire, Cape May decided to rebuild itself in the architectural style of the day, Victorian.

Following WWI and WWII, the opening of the Garden State Parkway in 1954 gave Cape May a tourism boost. It ended the city’s former isolation as automobile travel to the NJ shore increased dramatically.


Historic Postcard Tour of the Mission Inn

This antique post card series provides a unique glimpse back to the heyday of the Glenwood Mission Inn. Descriptions are original text from the back of each post card. (From the inlandempire.us publications archive.)

1) Spanish Patio, Glenwood Mission Inn, Riverside, CA
The Spanish Patio, with its tables for dining out-of-doors, is an especially attractive feature of the Inn. The fountain of Juan B. de Anza is decorated with Spanish tiles and curious gargoyles.

This antique post card series provides a unique glimpse back to the heyday of the Glenwood Mission Inn. Descriptions are original text from the back of each post card. (From the inlandempire.us publications archive.)

2) Spanish Patio, Glenwood Mission Inn, Riverside, CA
The Spanish Patio, with its tables for dining out-of-doors, is an especially attractive feature of the Inn. The fountain of Juan B. de Anza is decorated with Spanish tiles and curious gargoyles.

3) Glenwood Mission Inn, Riverside, CA
The Alhambra Galleries of the Spanish Patio are adorned with carved brackets from the famous Alhambra at Granada. The slender arches, the iron railings, and the red tile pavements lend a very Andalusian atmosphere.

4) St. Catherine’s Well, Glenwood Mission Inn, Riverside, CA
St. Catherine’s Well, made of rough irregular rocks, is a picturesque feature of the court.

5) Glenwood Mission Inn, Riverside, CA
The Spanish Art Gallery is typical of medieval halls of Spanish castles, where ancestral paintings were hung. Here are displayed interesting canvasses and rare tapestries from Spanish and Mexico. The unusual ceiling of golden cloth is especially Castilian.

6) Glenwood Mission Inn, Riverside, CA
The arch, as in the Campanario, the Arcade, and other portions of the Inn, is typical of the mission architecture of the early Spanish days.

7) Glenwood Mission Inn, Riverside, CA
The Carmel Door is like the main portal of the Carmel Mission, the most beloved by Fr. Junipero Serra, its founder.

8) Glenwood Mission Inn, Riverside, CA
The historical parent Navel Orange Tree was sent to Riverside in 1874 from The Agricultural Department at Washington. From this tree and one other are descended all navel orange trees in existence. The huge Chinese Bell is from Nanking, and is one of the Inn’s most famous items.

9) Santa Cecelia Windows, Glenwood Mission Inn, Riverside, CA
The stained glass windows in the Cloister Music Room are noteworthy. Santa Cecelia seated at the organ typifies the sanctity of music. Many characteristic features of the Inn appear in the design.

10) Cloister Art Shop, Glenwood Mission Inn, Riverside, CA
In the Cloister Art Shop are to be found curious and interesting articles from all over the world. The old bells, crosses, Spanish chests, and rare pieces of furniture, brass and copper pieces are especially noteworthy.


Mission Inn - History

"Come as Strangers - Leave as Friends"

The Inn was built in 1869 as a 31 room hotel and has famous guest on the registers including Babe Ruth and Joe Louis. Check out our history page for more of the Inn's history and pictures.

​Old Mission Inn is Traverse City's and Michigan's Oldest Continually Operating Historic Hotel / Bed and Breakfast on the Old Mission Peninsula

We offer a wide variety of rooms that can accommodate individual needs. All our rooms have private baths and face the East Grand Traverse Bay in a very scenic and tranquil setting. Come and enjoy all that the Old Mission Peninsula has to offer.

" Come as Strangers - Leave as Friends"

For 2 years in a row the Old Mission Inn has earned the coveted Trip Advisor's "Certificate of Excellence" winner for 2014 and 2015.

The Old Mission Inn was built in 1869. Located on the tip of the historic Old Mission Peninsula and is Traverse City and Northern Michigan's oldest continually operating historic hotel and operating like a bed and breakfast. Come enjoy the quiet, scenic and relaxing atmosphere.

Nearby visit local wineries, restaurants, beaches and historic landmarks. The Old Mission Peninsula is Traverse City's most beautiful scenic drives with breathtaking views of the Grand Traverse Bay.


Უყურე ვიდეოს: სამშვიდობო მისია ავღანეთში